A5s op button

• RemyAlleenOpDeWereld
      RemyAlleenOpDeWereld
      Bronze
      Ja speel de button graag.

Vooral de riverplay check behind of betten?
      Mochten andere straten niet goed zijn hoor ik het ook graag.

$0.10/$0.25 No Limit Holdem
      Merge
      6 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG HerMajestyMe ($14.60)
      UTG+1 DpokerKing22 ($435)
      CO jimkcox4 ($25.49)
      BTN MasterOfDisaster ($12.90)
      SB JULI777 ($6.32)
      BB nikisgame ($12.67)

Pre-Flop: ($0.60, 6 players) MasterOfDisaster is BTN 5:club: A:club:
      1 fold, DpokerKing22 checks, jimkcox4 calls $0.25, MasterOfDisaster calls $0.25, 1 fold, nikisgame checks

Flop: 8:club: J:club: A:heart: ($1.60, 4 players)
      nikisgame checks, DpokerKing22 checks, jimkcox4 checks, MasterOfDisaster bets $0.25, nikisgame folds, DpokerKing22 folds, jimkcox4 calls $0.25

Turn: 10:heart: ($2.60, 2 players)
      jimkcox4 checks, MasterOfDisaster bets $0.50, jimkcox4 calls $0.50

River: J:heart: ($2.60, 2 players)
      jimkcox4 checks, MasterOfDisaster checks
  • 7 antwoorden
    • RemyAlleenOpDeWereld
      RemyAlleenOpDeWereld
      Bronze
      Final Pot: $2.60 jimkcox4 shows 9:diamond: J:spade: MasterOfDisaster shows 5:club: A:club:
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Als je deze wilt spelen (wat SH denk ik zeker wel mag) raise hem dan pre ;) . Je maakt het zo veel te aantrekkelijk voor andere spelers om in de pot te blijven en een A met weak kicker speel ik het liefst niet tegen veel mensen.

Verder zou ik river denk ik nog gewoon betten. Hij kan een J hebben maar kans is natuurlijk niet erg groot omdat er al twee op het bord liggen dus ik denk dat je hier over het algemeen genomen value hebt gemist.
    • RemyAlleenOpDeWereld
      RemyAlleenOpDeWereld
      Bronze
      :s_cool: die raise PF ben ik het mee eens!

River weet ik niet zeker denk buiten T9/98 die misschien wel callen en missed draws die toch niet callen als het goed is dat je niet al teveel handen beat.
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Als je niet bet win je zeker niks denk ik in zulke spots dan vaak :] . Met een J zal hij je hier vaak reraisen en dan kun je alsnog folden.
    • DukeFreedom
      DukeFreedom
      Black
      Je zit op de BTN met 2 limpers voor je (UTG+1 lijkt eigenlijk een blind poster?). Volgens de charts mag je met 2 limpers callen met A6s-A8s. Ik vind de call hier wel prima, maak ik ook wel. Ik zou niet raisen. De hand speelt beter multiway. Een raise heeft hier meestal ook weinig zin: ze folden te weinig.

Verder prima. Flop, turn standaard valuebets. River een goede checkbehind.
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Hmmm ik had jimkcox4 niet zien limpen. Maar wat had je gedaan als alleen DpokerKing22 had gelimpt (of blind gepost), had je dan een raise overwogen?

Ik zie zulke gasten vaak als dood geld waar ik verder geen aandacht aan besteed. Over algemeen zijn dit donks die geen geduld hebben om te wachten of denk ik nu teveel als een toernooispelers die dit als gratis blinds ziet?
    • DukeFreedom
      DukeFreedom
      Black
      Tegen alleen een blind poster zou ik zeker raisen. Tegen een limper zou je volgens de charts met A6s+ mogen raisen. Maar wederom, verschil tussen A6s en A5s is klein, dus die zou ik ook wel raisen.

Limpers hoeven niet altijd slechte handen te hebben. Zijn ook genoeg spelers die handen als A8o limpen of zelfs alles limpen.