TT met QQ op bord

• pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Vind zulke handen vaak lastig spelen zeker omdat ze passief zijn denk ik hier nog een kans te hebben maar kan ik hier op flop niet beter opgeven? Ik denk dat ik erg vaak tegen AA / KK / QQ (niet echt logisch met 2x Q op bord zit en ik moet nu callen zonder dat ik weet waar ik sta.

Grabbed by Holdem Manager
      Limit Holdem $0.10(BB) Replayer
      SB ($3.25)
      BB ($5.76)
      UTG ($6.59)
      UTG+1 ($2.57)
      UTG+2 ($3.85)
      MP1 ($1.68)
      Hero ($2.40)
      MP3 ($6.89)
      CO ($2.48)
      BTN ($2.77)

Dealt to Hero T:heart: T:club:

fold, fold, UTG+2 raises to $0.20, fold, Hero raises to $0.30, fold, fold, BTN raises to $0.40, fold, fold, UTG+2 calls $0.20, Hero calls $0.10

FLOP ($1.35) Q:diamond: 2:diamond: Q:club:

UTG+2 checks, Hero checks, BTN bets $0.10, UTG+2 calls $0.10, Hero calls $0.10

TURN ($1.65) Q:diamond: 2:diamond: Q:club: 2:club:

UTG+2 checks, Hero checks, BTN bets $0.20, UTG+2 calls $0.20, Hero calls $0.20

RIVER ($2.25) Q:diamond: 2:diamond: Q:club: 2:club: 6:club:

UTG+2 checks, Hero checks, BTN bets $0.20, UTG+2 calls $0.20, Hero calls $0.20
  • 2 antwoorden
    • DukeFreedom
      DukeFreedom
      Black
      Equilator! Ook merk ik op dat jij cap-ranges altijd als QQ+ beschouwd, maar normaal capped men AK ook. En op deze limieten zie je hopelijk ook nog wel wat rare caps af en toe. ;)

Flop dus zeker callen.

Op de turn bet hij door terwijl het board two-paired. Dit doet niet iedereen met AK. Met goede reads zou je daar dus misschien een fold kunnen vinden. Ik zou op deze limieten echter zeker callen tegen onbekende spelers. Ik ga er van uit dat je voor ligt op UTG+2, die meestal Ax of een lagere pocket pair gaat hebben.

River bet BTN nogmaals door. Dit doen mensen normaal niet met AK, alhoewel je het op deze limieten helaas toch wel eens ziet gebeuren. Ik zou hier echter toch een tighte fold aanraden, zeker als BTN redelijk is.
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Weet ook wel dat AK in capping ranges zit hoor, maar ik baseer het vaak op verdere verloop van hand dat ik AK uit kan schakelen. Ze bleken hier trouwens beiden KK te hebben. Maar ja dat kon ik dus niet weten door de passieve UTG2.