KK set en veel agressie tegen

• pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      En nog maar ene; flop call ik zijn raise slechts om vervolgens de turn c-r te spelen. Dit lukt ook maar vervolgens gaat hij weer raisen. Op dit moment had ik denk ik op de rem moeten trappen. Maar wat vinden jullie van de lijn die ik kies door flop op flop slechts zijn raise te callen? Denk dat ik heel vaak de beste hand heb en dat ik hier best mag slowplayen.

Grabbed by Holdem Manager
      Limit Holdem $0.10(BB) Replayer
      SB ($3.75)
      BB ($1)
      UTG ($10.24)
      UTG+1 ($3.83)
      Hero ($3.53)
      MP1 ($1.78)
      MP2 ($5.64)
      CO ($3.81)
      BTN ($4.93)

Dealt to Hero K:club: K:heart:

fold, fold, Hero raises to $0.20, fold, fold, CO calls $0.20, fold, fold, fold

FLOP ($0.55) K:diamond: 9:heart: 8:heart:

Hero bets $0.10, CO raises to $0.20, Hero calls $0.10

TURN ($0.95) K:diamond: 9:heart: 8:heart: J:spade:

Hero checks, CO bets $0.20, Hero raises to $0.40, CO raises to $0.60, Hero raises to $0.80, CO calls $0.20

RIVER ($2.55) K:diamond: 9:heart: 8:heart: J:spade: 6:club:

Hero bets $0.20, CO raises to $0.40, Hero raises to $0.60, CO raises to $0.80, Hero calls $0.20
  • 3 antwoorden
    • ElwinvW
      ElwinvW
      Bronze
      Op flop heb je de nuts, turn complete enkel Q10 en 107 de straat, zou het raar vinden dat hij daarmee gaat raisen op de flop. Dus lijkt mij dat hij KJ of een set heeft. Dat in gedacht zou ik idd t b/c en r b/r doen!?
    • RemyAlleenOpDeWereld
      RemyAlleenOpDeWereld
      Bronze
      Denk dat ik de hand hetzelfde zou spelen alleen zou ik op de river de raise alleen nog callen.
    • DukeFreedom
      DukeFreedom
      Black
      Denk dat zijn flopraise hier best vaak een freeturncard raise gaat zijn voor een straight/flushdraw. Hierdoor loop je dus het risico dat hij de turn behind zou checken als hij niet hit. Omdat je zelf al 2 K's hebt is er nog maar 1 K over die hij kan hebben. Dit vergroot de kans dat hij op een draw zit.

Om die reden ga ik de flop 3-betten. Als je 88 of 99 had gehad hier, zou ik de call flop c/r turn wel prima vinden hier. Het is ook goed om die lijn af en toe in je spel in te bouwen, en op zich is dit er wel een redelijke situatie voor.

As played ga ik de turn zeker cappen. Je ligt tegen verreweg de meeste handen nog altijd voor. Je ligt alleen achter tegen QT / T7.

De river speel ik enkel b/c en ga ik niet meer 3-betten. Als hij de river opnieuw raised is QT wel erg waarschijnlijk.