Dag dames en heren van PS, hier de zoveelste die dan maar eens een blogje begint.
Wat kunnen jullie van mij verwachten? In ieder geval geen prachtige layout en netjes geordende openingspost
Ik speel nu ongeveer sinds een jaar of 3 redelijk veel, nadat ik PS heb ontdekt. Vele artikelen en videos verder ben ik nu voor de 2e keer busto...
(Heb stiekem wel meer uitgecasht dus sta evengoed nog in de plus, maar in de laatste 2 weken me roll flink gezeshalveerderd naar $200).
Dus tijd voor een fresh start en een blog hoort daar natuurlijk bij.
Ik ga nu dus beginnen met een vrij kleine rol van $200 maar wel op de $4.50 180 mans met hier en daar wat mtt's tussen de $1 en $3.
Mijn doel is om eind december in ieder geval boven de $1.5K te zitten, maar een stuk minder kwantiteit en een stuk meer kwaliteit te draaien.
Ben van plan om geen marathons meer te houden maar kleinere sessies van 9 tafels open en ondertussen niet meer bij te reggen.
Met deze blog hoop ik voor mezelf wat meer tijd te besteden aan het psychologische aspect van poker, waar ik hier en daar dan ook in faal.
Voor mezelf wat reminders op een rijtje:
Max 9 tafels per sessie spelen
Zoveel mogelijk notes maken
Eind december een roll van $1.5K
Handen noteren en laten judgen
Meer tijd aan mijn studie besteden
Buro regelen voor een serieuzere houding
That's it for now, expect whine posts en redelijk wat sarcasme!
Ooh ja heb nog iets van $400 in stakings zitten, dus Pieter, Sjors en de EPT boys, ship please!!!
Okay, na de eerste sessie 180 mans moet ik wat voor mezelf op een rijtje zetten zodat ik hier altijd op terug kan kijken.
Van half juni tot eind september mijn roll van 400 naar 3000 gegrind op de 180 mans. Op een gegeven moment heb ik dan teveel vrije tijd en wordt de grind boring zodat ik me een week lang loop te reggen voor alle $5-20 tourneys.
Ik heb hier ook nog wel een edge op, zeker de tourneys tot $10, maar ik sla gewoon door in volume en bij een bust is het van ik reg toch wel een nieuwe.
Ik moet niet vergeten dat elke $10 dollar belangrijk is, ook al is je roll 200 of 3K.
Ik ga vanaf nu de afspraak met mezelf aan om voorlopig (dit jaar + het gehele volgende jaar misschien?) gewoon door te blijven grinden op de 180 mans met hier en daar een tourney avondje tot $5 (big 11 etc. mogen ook wel eens mits mijn roll weer boven de 1K is.
Feit is ik crush de 180 mans prima en mijn ROI is hier gewoon het beste op. punt.
Bij deze dan ook mijn tourney en sit & go limit naar $5 gezet.
Een keer een shot wagen met healthy BR mag best maar dan moet ik daar wel regels aan vast stellen.