0.50 45mans KTo UTG FT 6handed

• 4 antwoorden
    • nvdbpoker
      nvdbpoker
      Bronze
      met een 14 à 15 BB is een push hier vrij marginaal. Je kan hier beter gaan voor een raise/fold denk ik open naar 2500 en fol op de SB en BB en callen op de MP,CO en button denk ik.

maar laat maar weten hoe ver ik de bal er naast sla. maar waneer je hier pushed en de SB of BB callen daar vrees ik dat je het niet goed doet en zou zonde zijn om zo een stak te verliezen in deze spot.
    • Toxicgod
      Toxicgod
      Bronze
      Ik zou zelf gewoon een fold hier niet verkeerd vinden hoor ;)
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      Hi TurboHenk,

Ez fold lijkt mij. Je zou hier kunnen pushen op een hoge limiet, omdat tegenstanders dan weten hoe tight ze moeten callen. Echter, als we deze hand in nash icm stoppen dan zien we al:

UTG 34.4%, 99+ Ax+ K2s+ K4o+ Q2s+ QTo+ J8s+
      UTG+1 4.2%, 99+ AQs+ AKo
      CO 0.9%, KK+
      BU 0.9%, KK+
      SB 1.4%, QQ+
      BB 1.4%, QQ+
      CO 5.4%, 99+ AJs+ AQo+
      BU 1.8%, JJ+
      SB 1.8%, JJ+
      BB 2.3%, TT+
      BU 2.6%, TT+ AKs
      SB 1.4%, QQ+
      BB 1.4%, QQ+
      SB 1.8%, JJ+
      BB 0.5%, AA
      BB 1.8%, JJ+
      De callranges zijn veel te tight, om realistisch te noemen op een 0.5$ 45mans sng. De werkelijke ranges liggen veel dichterbij:

En dan nog denk ik dat ik het tight inschat, door iedereen op AQ+, TT+ te laten callen, en sommigen met AJs en 99.

Het is dus een easy fold. Nash is een slechte tool voor dit soort situaties, omdat het uitgaat van de beste range voor elke speler, en voorafgaand aan die conclusie ligt natuurlijk de assumptie dat je tegenstanders hersencellen hebben, wat op deze limiet natuurlijk nogal een leap of faith is.
    • TurboHenk
      TurboHenk
      Bronze
      Oke , heel erg bedankt voor je uitleg!