Nl 5 - Aq

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      als ik de hand terugkijk, vind ik mijn call op zijn shove slecht. had ik hier op pf al moeten folden na zijn minraise? Op dat moment dacht ik, wat beat me behalve ak en aa, en zijn betsizing op de flop sloeg ook nergens op. easy fold?

Known players:
      Position:
      Stack
      MP2:
      $3,19
      Hero:
      $5
      BU:
      $4,73

0,02/0,05 No-Limit Hold'em (7 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Elephant 0.88 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is CO with A:spade: , Q:spade:
      MP1 folds, MP2 calls $0,05, MP3 folds, Hero raises to $0,30, BU raises to $0,55, 3 folds, Hero calls $0,25.

Flop: ($1,22) A:heart: , 8:spade: , 2:diamond: (2 players)
      Hero checks, BU bets $0,1, Hero raises to $0,30, BU raises to $4,18 (All-In), Hero calls $3,88.

Turn: ($9,58) 3:club:
      River: ($9,58) 9:heart: (2 players)

Final Pot: $9,58

Results follow (highlight to see):
      Hero shows (As Qs)
      BU shows three of a kind, azen (Ad Ac)

BU wins with three of a kind, azen (Ad Ac)
  • 4 antwoorden
    • darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      Hoe vaak 3bet de button?? Dat lijkt me erg bepalend om te weten of je hier al dan niet kán callen.

As played call ik de bet op de flop gewoon. Het board is superdroog en ik weet niet of hij daar een hand zoals AJ speelt.

Jouw raise is trouwens ook veel te klein he. Hij bet wel 10c, maar de pot is ondertussen al 1.32 en dan raise je naar 0.30c.

Dus ik zou gewoon callen en hem nog een keer laten betten met bv. JJ/QQ/KK.
    • dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      bedankt voor je reply, duidelijk! :)
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Een call PF kan wel vanwege de odds die hij je geeft.
      Maar zo een kleine bet is meestal wel erg sterk.

Op de flop ga je je met een raise wss tegen beter isoleren dus een call is fine. Waarom raise je eigenlijk naar 30c?

En obv een fold daarna
    • Vice1
      Vice1
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door darko163
      Hoe vaak 3bet de button?? Dat lijkt me erg bepalend om te weten of je hier al dan niet kán callen.

As played call ik de bet op de flop gewoon. Het board is superdroog en ik weet niet of hij daar een hand zoals AJ speelt.

Jouw raise is trouwens ook veel te klein he. Hij bet wel 10c, maar de pot is ondertussen al 1.32 en dan raise je naar 0.30c.

Dus ik zou gewoon callen en hem nog een keer laten betten met bv. JJ/QQ/KK.
      +1

PF is best wel vervelende spot om te callen omdat je reversed implieds odds hebt. Dus als hij niet heel vaak 3bet zou ik hier folden.

Verder zelfde als Darko :)