Nl 10 - A7

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      Fold ik hier al op de turn? of pas op de river?

Known players:
      Position:
      Stack
      BB:
      $10
      Hero:
      $10

0,05/0,1 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Elephant 0.88 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BU with A:heart: , 7:heart:
      6 folds, Hero raises to $0,30, SB folds, BB calls $0,20.

Flop: ($0,65) 8:club: , 5:diamond: , 4:heart: (2 players)
      BB checks, Hero bets $0,3, BB raises to $0,70, Hero calls $0,40.

Turn: ($2,05) A:club: (2 players)
      BB bets $1, Hero calls $1,00.

River: ($4,05) K:club: (2 players)
      BB bets $2,5, Hero calls $2,50.

Final Pot: $9,05

Results follow (highlight to see):
      Hero shows (Ah 7h)
      BB shows three of a kind, vijven (5s 5c)

BB wins with three of a kind, vijven (5s 5c)
  • 4 antwoorden
    • darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      Ik weet niet hoevaak hij foldt tegen c-bet, maar tegen een gemiddelde speler c-bet ik deze flop eigenlijk niet. Je zal hier niet zo vaak folds krijgen. Tegen zijn c/r hier fold ik eigenlijk altijd. Hij is wel agressief maar je kan hier gewoon weinig tegen doen.

Als ik de flop hier behind had gecheckt call ik de turn en fold ik de river. (wel afhankelijk van zijn AF op de verschillende straten). Soms zijn dit soort spelers heel agressief op flop en turn, maar bluffen ze niet meer op de river.
    • MoneyStef
      MoneyStef
      Bronze
      Darko legt het hier perfect uit volgens mij...
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Betten hier op de flop is eigenlijk niet goed. Een callingrange van de BB is doorgaans vrij tight en bevat vooral pocket pairs. Verder kan hij je ook nog eens floaten of blufraisen.

Als hij hier raist is het toch meestal een set. Je hebt slechts een gutter en krijgt helemaal geen odds. Dus easy fold.

As played call turn, fold river.
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      PReflop gaat het goed.
      Op de flop zou ik niet gaan cbetten , reden is dat dit board jouw range waarmee je opent niet goed hit , en er ook geen hoge kaarten liggen (scarecards) waar hij bang van kan zijn.
      Als hij vervolgens minraised kan je prima folden , je hebt Ahi met een Gutshot straight draw , en hij heeft hier een paar+draw of overpaar of set als hij dit doet , en tegen die range doe je het niet goed met je hand.
      As played moet je de turn dan nogwel callen ,maar de river is dan zeker een clear fold :)
      Maar zoals ik dus al zei , de fout gebeurt op de flop ,en vaak is de verdere hand dan enorm moeilijk te spelen :)