Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Nl - 1010

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      ik maak hier een tiltcall op de turn, maar moet hier denk ik na zijn 4bet wel folden? hij rept gewoon keihad de nuts..

Known players:
      Position:
      Stack
      UTG1:
      $3,16
      Hero:
      $7,11

0,02/0,05 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Elephant 0.88 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is UTG2 with T:heart: , T:club:
      UTG1 raises to $0,16, Hero calls $0,16, 7 folds.

Flop: ($0,39) T:spade: , 8:spade: , 2:diamond: (2 players)
      UTG1 checks, Hero checks.

Turn: ($0,39) 5:spade: (2 players)
      UTG1 bets $0,23, Hero raises to $0,95, UTG1 raises to $3,00 (All-In), Hero calls $2,05.

River: ($6,39) 4:heart: (2 players)

Final Pot: $6,39

Results follow (highlight to see):
      UTG1 shows een flush, koning high (Ks Js)
      Hero shows (Th Tc)

UTG1 wins with een flush, koning high (Ks Js)
  • 3 antwoorden
    • darko163
      darko163
      Bronze
      Je maakt het jezelf wel lastig he. Waarom check je deze flop behind????

De range van UTG1 is in principe supersterk. Hij kan daar vaak AA/KK/QQ/JJ hebben of Aks of AQs...en dat zijn handen die zullen afstacken. Misschien callt hij, misschien c/r hij, hoe dan ook...je geeft hem hier een gratis kaart en je krijgt 0$ value, dus dat vind ik de grootste fout.

Op de turn wordt het dan een rotspot he. Ik denk dat je play vanaf de turn wel kan aangezien hij soms een A :spade: zal hebben en besluit daarmee broke te gaan, of hij heeft toch AA/KK/QQ/JJ die hij wou c/r op de flop. Én aan de andere kant verwacht ik dat een normale speler een FD hier wel zou c-betten op de flop, aangezien je outs hebt en fold-equity. Maar ja...ik weet zijn c-bet flop% niet he.

Maar, de grootste fout gebeurt hier imo op de flop. Als je daar bet speelt de hand zich vaak vanzelf.
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Inderdaad grote fout op flop.
      Bet daar gewoon groot plz.

Op de turn obv een raise, en maak die ook maar 3/4pot ofzo. Als hij daar shipt vind ik wel dat je broke moet gaan;
      Wat darko zegt: 'spelers met een FD cbetten daar bijna altijd" vind ik een heel goede reden om broke te gaan. Hij zal nog eerder A :spade: hebben. Als hij wat fishy is durft hij dit ook met overpairs doen of sets.
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      zoals gezegd , gewoon betten op de flop , dicht bij pot ofzo
      als je freecards geeft geen idee wat je best doet , al denk ik dat je nooit kan folden gezien hij nog veel pair+fd enzo kan hebben , en zelfs als je tegen een flush zit heb je nog equity