Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Nl 5 - Aq

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      moet ik de river hier check / folden? 2 ruiten vond ik onwaarschijnlijk, dus gezien zijn stack en handrange was ik hier sowieso wel commited als hij zou shoven op de river?

Known players:
      Position:
      Stack
      Hero:
      $5
      MP2:
      $2,12

0,02/0,05 No-Limit Hold'em (8 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Elephant 0.88 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is SB with A:club: , Q:diamond:
      2 folds, MP2 raises to $0,15, 3 folds, Hero calls $0,13, BB folds.

Flop: ($0,35) Q:spade: , 9:diamond: , 2:spade: (2 players)
      Hero checks, MP2 bets $0,25, Hero calls $0,25.

Turn: ($0,85) T:diamond: (2 players)
      Hero checks, MP2 bets $0,6, Hero calls $0,60.

River: ($2,05) A:diamond: (2 players)
      Hero bets $1,46, MP2 calls $1,12 (All-In), Hero gets uncalled bet back.

Final Pot: $4,29

Results follow (highlight to see):
      MP2 shows een straight, aas high (Kd Jc)
      Hero shows (Ac Qd)

MP2 wins with een straight, aas high (Kd Jc)
  • 6 antwoorden
    • darko163
      darko163
      Bronze
      Ik zou hier toch serieus een 3bet preflop overwegen. Zijn MP2 range is al redelijk wijd en zijn stack laat ook niet echt toe een play te maken mocht je de flop missen (moet je zeker niet altijd doen, maar wel in overweging nemen).

As played c/r ik de flop. Als hij een draw heeft callt hij wel, Qx legt hij ook niet meer weg (QJ of KQ bv), dus je zal nog erg vaak voorstaan als het geld erin gaat.
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Ik check/fold de river btw ook omdat je enkel nog wint van een zeldzame AJ of QK.

ch/r of de flop vind ik idd ook een goed idee. Maar je moet wel weten dat hij ook met QJ, QK callt.
    • darko163
      darko163
      Bronze
      Hij heeft wel 40 WTSD he.(wel kleine sample). Maar de river c/f tegen zo een shorty...nah, dat doe ik hier niet met top two hoor.

Je kan hier trouwens ook wel de flop c/c en de turn c/shoven. Ik denk dat zo een shortstack wel vaak callt me draws of KQ/QJ.

Maar goed, 3bet pre en de hand ziet er weer anders uit ;)
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Had daarnet effe in mn gedachte dat hero AK had.
      Met AQ denk ik dat je beter kan ch/callen op de river nadat de meest logische draw gemist heeft.
    • Vice1
      Vice1
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door darko163
      Ik zou hier toch serieus een 3bet preflop overwegen. Zijn MP2 range is al redelijk wijd en zijn stack laat ook niet echt toe een play te maken mocht je de flop missen (moet je zeker niet altijd doen, maar wel in overweging nemen).

As played c/r ik de flop. Als hij een draw heeft callt hij wel, Qx legt hij ook niet meer weg (QJ of KQ bv), dus je zal nog erg vaak voorstaan als het geld erin gaat.
      +1

AQo OOP spelen is altijd vervelend. Dit omdat je nooit veel geld zult verdienen als je hit en wel veel geld kunt verliezen als je hit maar hij hit beter.

Aangezien zijn stats + stacksize zou hij nog wel met veel slechter callen als jij PF 3bet waardoor dit een winstgevende play is.
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      En wat as played op de river? ch/call?