WesleyTheMan's Blog

• WesleyTheMan
      WesleyTheMan
      Bronze
      WesleyTheMan’s Blog

Een nieuw blog
      Van mijn vorige blog heb ik een beetje een rommeltje gemaakt. Het overzicht was weg en ik switchte (weer) telkens van maingame. Nu ik een nieuw vast plan heb wil ik een nieuw blog beginnen om het overzicht te behouden.

Maingame
      Ik heb tijden geswitched van game wat niet goed was voor mijn bankroll. Ik heb niet hoeven storten ofzo, maar telkens als ik iets had opgebouwd werd het weer afgebroken doordat ik gekke games ging spelen. Ik heb eens goed nagedacht wat ik nu eigenlijk wil. Ik wil op de eerste plaats veel plezier hebben in het spelen van poker. Op de tweede plaats wil ik graag een mooie bankroll hebben en hogere stakes spelen. Toen ik begon met poker heb ik mijn bankroll opgebouwd met stt’s. Dit wist ik het langst vol te houden van alle games die ik heb gespeeld. Ik wil dus weer stt’s gaan spelen op stars.

Bankroll en BRM
      Mijn bankroll bedraagt nu $160,-. Hiermee speel ik $3,50 stt’s. Mijn schema voor het up en downmoven ziet er alsvolgt uit:
      BR
      >$350,- = $7,-
      >$1000,- = $15,-
      >$2750,- = $30,-

Ik kan hem nog verder uitbreiden maar dat is voorlopig toch nog niet van toepassing.

Doelen
      - Spelen met plezier
      - 1 januari 2012 steady op de $7,- stt’s spelen.
      - SNG wizard aanschaffen
      - Stt videos kijken (heb al veel van steambull gekeken, erg goede vids!)
      - Stt coachings volgen
      - Stt artikelen lezen

Geïnspireerd door Arjon’s Step Challange wil ik zelf ook eens zo’n challange opstellen. Wanneer dit gaat gebeuren weet ik zelf ook nog niet. Goede stt-spelers maken daar echt wel een kans en een toernooi als de EPT spelen is iets waar wij allemaal van dromen.

Wat te verwachten in dit blog
      In dit blog kun je leuke/discutabele handen verwachten. Wekelijks een update met graph en dergelijke. Wie nog suggesties heeft, laat je horen!
  • 112 antwoorden
    • 3BetMe4Free
      3BetMe4Free
      Bronze
      Goodluck wesley!
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      < moet > zijn? ;) . Want onder de 350$ de 7$'s spelen lijkt me nogal gevaarlijk!

Speel zelf ook de STT's op Party nu en ze bevallen me ook!
      Ikzelf vind de vids van onze Steambull héél leerrijk (pushranges enzo).

Jij nog aanraders qua vid?

Edit; jij vond ze dus ook leuk :facepalm:

Edit2: GL!
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Veel succes, Wesley. Ga deze blog zeker volgen.
    • WesleyTheMan
      WesleyTheMan
      Bronze
      Thnx allemaal!

@copy moet natuurlijk > zijn ;)

Ik volg jou blog ook weer wat meer sinds ik zelf weer stt's speel. Ik heb ook wel wat aanraders voor je. Anders spreek ik je een keer op skype aan. Mag hem hier namelijk niet linken.

Ik wil zelf ook de engelse vids gaan kijken.
    • 6MaxGrinder
      6MaxGrinder
      Bronze
      Veel succes ermee! :D
    • WesleyTheMan
      WesleyTheMan
      Bronze
      Thnx 6MaxGrinder!

Ik heb met vorige week erbij genomen nu 75 sng's gespeeld:

Niet echt een sample of volume maar wil elke week twee grafieken posten met het resultaat van de week en de grafiek tot nu toe.

Momenteel speel ik 10 tafels tegelijk waar ik begon met 15 tafels. Dat is voor mij te veel en ik mis te veel spots daardoor. 10 werkt perfect.

Het doel is om elke dag 2 sessie's te spelen. Zo kom ik op 20 sng's per dag en 140 per week. Als ik iets minder haal is het ook niet erg maar zolang ik maar boven de 100 sngs per week blijf. Zo maak ik in ieder geval wat volume en doe ik mee in de race op het leaderboard.

Dat was hem weer voor even. Misschien straks nog een sessie spelen na de voetbaltraining.

• Horemanske
      Horemanske
      Bronze
      GL wesley zal u wel tegenkomen dan he :D
    • WesleyTheMan
      WesleyTheMan
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Horemanske
      GL wesley zal u wel tegenkomen dan he :D
      haha dankje! Speel je ook de $3,50 stt's? Wat is je nick?
    • Horemanske
      Horemanske
      Bronze
      Ik mix 18 mans en 9 mans,speel ze beide graag.
      Niet dat ik veel volume speel, zal zowat het zelfde zijn als u nu.
      Speel sets van 6 tafels sinds vrijdag daarvoor altijd 4. ( 4à5 sets per dag )
      Volgende stap is 9 tafels en net als gij wil ik dit jaar nog naar de 7$,zal wel lukken denk ik.
      Avatar met rode schoppe en doodskop erin da ben ik :P .
      Zal wel iets zeggen als u zie =)

Crap4@Real
    • WesleyTheMan
      WesleyTheMan
      Bronze
      Ik mix 18 mans en 9 mans,speel ze beide graag.
      Niet dat ik veel volume speel, zal zowat het zelfde zijn als u nu.
      Speel sets van 6 tafels sinds vrijdag daarvoor altijd 4. ( 4à5 sets per dag )
      Volgende stap is 9 tafels en net als gij wil ik dit jaar nog naar de 7$,zal wel lukken denk ik.
      Avatar met rode schoppe en doodskop erin da ben ik :P .
      Zal wel iets zeggen als u zie =)

Crap4@Real
      Is goed, ik zal er op letten of ik je zie. Succes aan de tafels ;)
    • WesleyTheMan
      WesleyTheMan
      Bronze
      Gister 30 sng's gespeeld met een winst van $14,46. Vandaag heb ik ook wel wat tijd om te spelen. Nu eerst naar school een toets maken en dan thuis weer stt's knallen! Ik heb er zin in :D .

Na 95 sng's is mijn ROI 8,6%. Zegt natuurlijk niet veel en ik hoop dat dit boven de 10% uitkomt over wat meer sng's
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Verrader, beetje stoppen met FL spelen :rage: .

Nah je bent niet de eerste die er mee kapt dus toch maar suc6 gewenst :evil: .......
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Enkel de goede spelers spelen door denk ik. Daardoor komt het mss ook telkens beter waardoor er niemand lang aan FL begint?
    • WesleyTheMan
      WesleyTheMan
      Bronze
      Dank pcbeem!

Fl is een totaal andere game dan alles wat ik hen gespeeld (en waar ik wel goed in ben). Ik denk dat ik wel een redelijke fl speler kan worden maar vind het moeilijk om veel tijd in een game te steken wat ik amper kan. Sngs versla ik gewoon al sinds lang geleden. Ik heb het alleen een tijd niet meer gespeeld. Om toch wat sneller een bankroll op te bouwen en omdat ik wat meer plezier heb in sngs, ben ik weer sngs gaan spelen.

Moet zeggen dat fl me wel meer boeit dan nl cash dus wie weet is het wat voor in de toekomst.
    • Horemanske
      Horemanske
      Bronze
      Wesley uwe nick op Stars is toch Pokerpauz he??
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Oorspronkelijk gepost door Copymeistrr
      Enkel de goede spelers spelen door denk ik. Daardoor komt het mss ook telkens beter waardoor er niemand lang aan FL begint?
      Dit kan ik niet volgen of is da Belgs?
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Nvm.
      Geen zin in uitleg x)
    • WesleyTheMan
      WesleyTheMan
      Bronze
      Wesley uwe nick op Stars is toch Pokerpauz he??
      Nee ik heet abcdefg1991. Heb geen avatar. En ja, ik ben slecht in Nicks verzinnen.
    • WesleyTheMan
      WesleyTheMan
      Bronze
      Vandaag 20 sng's gespeeld en niet echt lekker gerund. 3bi's down maar het maakt me niks. Rungood komt vanzelf. Ik moet ook werken aan mn spel op de bubble als bigstack. Ik heb het idee dat ik te tight ben en punten laat lopen door te folden.

Verder weer de nieuwe video van steambull gekeken en de video over ankerpunten als herhaling erachteraan gepakt.