NL2: QQ flop AI?

• kefkef
      kefkef
      Bronze
      Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.01/$0.02 No-Limit Hold'em (6 handed)

Known players:
      MP2 (Hero):
      $2.00
      :
      $1.26
      CO:
      $1.79
      BU:
      $0.70
      SB:
      $1.66
      BB:
      $1.17

MP3 = VPIP 65 over 49 handen MP3
      AG: 1,1

Preflop: Hero is MP2 with Q, Q.
      Hero raises to $0.08, MP3 raises to $0.14, 4 folds, Hero raises to $0.40, MP3 calls $0.26.

Flop: ($0.83) 8, 3, J (2 players)
      Hero bets $0.88, MP3 calls $0.86.

Turn: ($2.57) K (2 players)

River: ($2.57) 8 (2 players)

Final Pot: $2.57.

Results follow:

Hero shows two pairs, queens and eights(Qh Qd).
      MP3 shows two pairs, kings and eights(Kh As).

Hero wins with two pairs, queens and eights(Qh Qd).
      MP3 wins with two pairs, kings and eights(Kh As).

Ik heb al een hele tijd geen poker meer gespeeld, maar nu heb ik een deftig systeem waarop ik geen lag meer heb en ben dus terug herbegonnen.

Gisteren een beetje gespeeld en met winst gestopt. Vandaag nog eens gespeeld en ik ben hard beginnen tilten door deze hand, omdat ik het niet meer gewoon ben ofzo.

Nou goed, ben even iets anders gaan doen en dan weer herbegonnen. Uiteindelijk ben ik dan op breakeven kunnen draaien (ik ben mijn winst van gisteren dus kwijt :P )

Heb ik deze hand slecht gespeeld?
      Of is deze vrij standaard en heb ik gewoon pech gehad.

Ik denk dat ik maar eens de artikelen eens ga herlezen om op te frissen! ^^
      en nu kan ik eindelijk de artikelen lezen over poker-stats, het enige waar ik momenteel naar kijk is Cbet, fold to cbet, VPIP en AG.
  • 4 antwoorden
    • Orodin
      Orodin
      Bronze
      Eventjes verplaatst naar Shorthanded-forum, omdat je met 6 man aan tafel zit.
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Hey,

Welkom terug :)

1st als je handen post & stats post, post dan iig VPIP/PFR & #Hands. Met enkel VPIP kan ik niet veel. Hij kan 62/1 spelen tot en met 62/50 waarin 62/50 maniac aggro is en 62/1 een fish is

Ik denk dat je 4bet preflop wat groter kan om onder potsized te komen. Hij called met een slechtere hand en that's great. Variantie bepaald dan op korte termijn of je de hang wint, sowieso win je long term

Mvg,
      Gerv
    • kefkef
      kefkef
      Bronze
      OK, bedankt, ik zal er aan denken.

Is het de bedoeling dat ik na dat ik een hand heb laten beoordelen om beleefd, dank u te zeggen of hebben jullie dat niet graag om het overzichtelijk te behouden.
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door kefkef
      OK, bedankt, ik zal er aan denken.

Is het de bedoeling dat ik na dat ik een hand heb laten beoordelen om beleefd, dank u te zeggen of hebben jullie dat niet graag om het overzichtelijk te behouden.
      Maakt mij niet uit :)

Wat wel uitmaakt is als je vragen hebt dat je dan de knop ''Laat judge naar deze hand nog een keer kijken'' indrukt zodat er een sirene gaat loeien in mijn apartement :P

- Gerv