Nl 5/10 sb vs co AQs geen stats.

• CastAside
      CastAside
      Bronze
      Villain co bet. 3x bb(200bb)
      hero sb AQs raise naar $0.90(100bb)
      Villian cals
      flop 10 Q 2 rainbow
      Hero bet 2/3 pot
      villain calls
      turn A
      hero bets 2/3 pot
      villain raised 1/2 pot
      Hero?

Zat niet lang aan tafel 30 min of zo. Zet vallain op een een vrij normale range op co.
      alles boven 1010 is denk ik een driebet voor hem.
      Zijn raise op de turn lijk op een uitnodiging. Maar ben nu commited lijkt me.
      hoe vaak sta ik hier voor of achter? Kj beat me , en sets nat. ook.

Dank u.

Oja zonder zijn drie bet range mee te nemen sta ik ongv. op 62.8 % voor op zijn
      range in die spot. heb dan wel 1010 en jj als een call op preflop raise. Omdat ik zelf redelijk tight speel. en zonder zijn 3 bet range mee te nemen sta ik tegen top 10% van zijn handen
      In die pos. op de turn op ongv. op 79%. Maar die raise op de de turn vind ik spooky.
  • 6 antwoorden
    • ninjaconsul
      ninjaconsul
      Bronze
      Hi CastAside,

Heb je de hand history van deze hand niet? Zo is het moeilijk om exact te weten hoevel je bet en hoeveel geld er je rest op de turn.

Je hebt deze pot ge3bet en je hit top pair op de flop, two pair op de turn. Snel berekend is de pot ongeveer 45 BB op de turn en bet je er 30BB in, dan wordt je geraised, en je hebt 50BB over, de pot is dan 150BB Je krijgt 3 to 1 om te callen, dan kun je onmogelijk nog folden.

Hij kan hier natuurlijk KJ hebben, QQ zou hij waarschijnlijk preflop hebben 4bet. 22 en TT zijn ook mogelijk. Maar hij kan dit evengoed doen met AT, QT, AK, dus je kunt hier echt niet folden. En je hebt nog 4 outs voor een full house.

Goed gespeeld, lijkt me.
    • CastAside
      CastAside
      Bronze
      Hoi
      Mijn laptop is echt aan zijn einde en in de war hij gooit alles door elkaar, daarom doe ik het even zo :P
      Ja nog ongeveer 50 bb op de turn sta hier vaak voor maar is zijn raise op de turn niet eentje waar de alarm bellen van gaan rinkelen? Vind callen en gelijk hebben zo naar. En dan niet eens een set hebben maar KJs :D ik shuv op zijn raise trouwens. callen slaat toch nergen meer op en folden ook niet.
      Denk je niet dat hier AK vaak word ge4 bet tegen sb?

thanks.

Bedoel trouwens dat ik zijn 4bet range niet had
      meegenomen schrijf steeds 3 bet foutje.
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Hey,

Speel je op Stars? Dan kan je direct de hand history plakken in een converter zonder HEM/elephant

de pot is dan 150BB Je krijgt 3 to 1 om te callen, dan kun je onmogelijk nog folden.
      Denk je echt dat iemand hier schuift met worse 25% van de keren? Heb je dit zelf ook is gedaan? Wie hit de Ax meer? Jij of hem?

De Flop kan je checken als je denkt dat zijn range narrow is. Ik denk zelf dat wanneer ie je cBet calle hij KQ,AQ,KJ,22,TT heeft. Op de Turn hit de Aas dus KQ fold waarin je Flipping/Way behind bent en je dus nauwelijks kan vBetten

- Gerv
    • CastAside
      CastAside
      Bronze
      Hello
      Nee speel op 770, als ik het goed begrijp kan dus beter meer potcontrole spelen. 2pair is te kwetsbaar in die situatie. Denk wel dat ie weet dat ik daar een A+ speel dus eigenlijk overspeel ik daar 2 pair.

Grtz

oh nog wat. Denk je dat als ik flop check en turn bet. zijn raise groter zal zijn of blijft de situatie het zelfde hij wil mij daar niet weg. misschien een call en raise op de river?
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Als Flop check/check gaat en je deze Turn bet, dan is zijn range toch anders? Daar jam ik dan tegen Ax

770 = iPoker dus moet je deze converter gebruiken:
      http://www.talking-poker.com/hands/converter.aspx
    • CastAside
      CastAside
      Bronze
      Heb hem! Bedankt man.
      Grtz