iPoker vraagjes

• djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Aangezien ik een te erge downswing heb op partypoker, dacht ik laat ik maar eens van room wisselen en een leuke bonus meepakken, ik kies denk ik voor William Hill want daar krijg je de 200% bonus, alleen snap ik de volgende dingen nog niet helemaal:

1. Het iPoker netwerk, dat betekent dus dat iemand van Titan poker ook op mijn William Hill tafels kan komen?

2. Wat is nou het verschil, alleen de skins tussen de rooms, of is er ook echt een duidelijk verschil in promo's etc.?

3. Als er nu bijvoorbeeld een poker770 freeroll is, kan ik die dan ook op WH spelen? Of Poker770 downloaden en dan met mijn WH inloggen?

4. Werkt Elephant (+hud) op William Hill?

5. Is de bonus een beetje goed vrij te spelen op William Hill en dan NL10? Ik heb uitgerekend, 350 WH points zijn dan 1700 handen ongeveer, klopt dat?

6. Heb wel gekeken hoe rake berekent wordt bij WH maar is er nou sprake van dealt rake of weight contributed?

7. Is er sprake van rakeback oid? (hoe deed partypoker dat dan eigenlijk :coolface: )

8. Hoe zit het met freerolls? Op party poker heb je bijvoorbeeld elke zondag een leuke 5k bankroll booster, waar je mag spelen als je dan een paar punten die week hebt verdiend, is er op William Hill ook zoiets?

9. Kun je gewoon van WH naar Poker770 gaan en dan opnieuw een 200% bonus doen?

10. Zijn er wel genoeg spelers op NL10 9handed, want op Partypoker kun je 's ochtends eigenlijk nauwelijks multitafelen?

11. Ik denk dat de meesten hier een paar maanden geleden op Poker770 een freeroll hebben gespeeld, was echt een drama, dat je zomaar zonder reden op sit out ging en dus een goede hand miste, geen toernooi statistieken die geupdatet werden etc. Heeft iPoker de zaken nu beter voor elkaar?

Dat was het wel eigenlijk :D
  • 2 antwoorden
    • RemyAlleenOpDeWereld
      RemyAlleenOpDeWereld
      Bronze
      1 Ja ,alleen in exclusieve toernooien of cashtafels speel je alleen tegen de spelers van de desbetreffende skin.

2 Ja zeker een groot verschil zelfs. Maar je zou zelf moeten uitzoeken welke het beste bij je past.

3 Nee en Nee voor elke skin heb je een aparte username+PW

4 Don't know

5 Niet de beste 1st deposit bonussen die er zijn

6 Volgens mij beiden niet, zodra je bijgedragen hebt aan de pot op wat voor manier dan ook krijg je een evenredig deel van de rake in punten.
      Het aantal punten is overigens ook heel verschillend per I poker room

7 Nee, de rakeback werkt, net als bij PartyPoker via het VIp-systeem en (reload)bonussen)

8 Echt per I pokerroom verschillend ga naar de website van de skins waar je zou willen spelen en daar kan je de promoties doornemen.

9 yep

10 FR is sowieso een langzaam aan het sterven

11 don't know
    • VanMist
      VanMist
      Bronze
      Dit hangt ook af van de limieten en het aantal handen dat je per maand speelt.

mod-edit: Lanfear: Ik heb even de link weggehaald uit je post omdat deze verwijst naar een andere affiliate.Het kan per gekozen room ook iets verschillen inderdaad. Ook afhankelijk van acties zoals onze rake races, bijvoorbeeld onze $15.000 rake race op Titan Poker. (op de genoemde pagina werden gegevens van mei gebruikt, die niet meer van toepassing zijn..)