connectie problemen... alweer?

• 20 antwoorden
    • faithless1
      faithless1
      Silver
      jazeker, hier ook, het is de laatste tijd wel raak bij dat partypoker
    • krisaci
      krisaci
      Bronze
      Pokerstars is niet veel beter vandaag...

3de reconnect al
    • martyc
      martyc
      Bronze
      hier hetzelfde potverd... net een flush A high verbinding weg
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      jahoor, nu is het hele toernooi weg. tuurlijk...

gotver de gotver, zo kan ik toch niet fatsoenlijk dat o zo geweldige pokerfest spelen, ik wordt doodgeblind/ante nu.

as we speak... partypoker is dood nu. zelfs de netwerkstatus pagina werkt niet.
    • mvd1978
      mvd1978
      Bronze
      idem
    • jajaja112
      jajaja112
      Bronze
      Ik schrijf me net in voor een paar sngs, is er een uitschrijfmogelijkheid?
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Ik heb op laatst nog meegekregen dat een toernooi op pauze was gezet (was er 2 aan het spelen). Beter hebben ze dat met alle toernooien gedaan en geven ze ook je buy in weer terug ofzo.
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Leuk, daily dollar compleet verdwenen, in het zwarte gat :coolface:

De RNG is ook wat aan het spacen misschien wel, 3 azen op de flop een paar handen hierna, ja hoor... en heb ik die 1 dollar buy in wel terug gekregen voor daily dollar, partypoker? :coolface:

GVD, staat ie er eindelijk weer bij, ben ik finished! Zeker ga ik support mailen, ja 1 dollar niet veel maar ik wil niet dat ze mijn geld krijgen voor de crap die zij afleveren.

oh en nu is het weer helemaal down!!! sjongejongejonge
    • cristaline
      cristaline
      Bronze
      Conn lost op alle tafels...

Eerste uur dat ik op PP speel...
    • jajaja112
      jajaja112
      Bronze
      Weg tafels waar ik aan speel.... Het is bij mij in totaal 3 dollar dus dat valt mee, maar vraag me af of er ook 109$ sngs verdwijnen ?
    • cristaline
      cristaline
      Bronze
      10x6$ weg... Tafels sluiten gewoon? Hoe krijg ik mijn tafels terug. Of is dit normaal, ik ben nieuw. :tongue:
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Geraak er al heel de avond niet op.
      Technische support beantwoordde men mail dat bij hen geen problemen zijn, dat het misschien mijn firewall was.

Nuja, zie het morgen wel..

Wie geld kwijt is, zou ik aanraden om nadien support te contacten!
    • cristaline
      cristaline
      Bronze
      Hoe kan ik in snel al mijn tafels openen? Ze zijn allemaal gesloten door dc...
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Als je tournaments speelt staan ze bij my tournaments en moet je op take seat drukken. Maarja, dat werkte bij mij ook niet en moest ik mezelf opzoeken in de leaderboards.
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      de live help wachtlijst is niet normaal, en ze hebben zometeen ook wel een shitload aan emails te behandelen zoals die van mij :coolface:

Heb gevraagd om geld terug voor het een waar ik in gefinished ben daardoor en compensatie voor de ander waar ik zeker een uur niet mee heb kunnen spelen.
    • dutchy666
      dutchy666
      Bronze
      Ook disconnected op PP. Twee tafels....
      Techsupport gemailed voor een refund.....
      Reply gehad dat mail is geregistreerd.

Afwachten maar, speel vanavond in ieder geval niet meer.
    • cristaline
      cristaline
      Bronze
      Zelfs geen antwoord op mijn mail. :facepalm:
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Dear Player, Thank you for contacting us. Please note that we are experiencing some technical difficulties at the moment. We sincerely apologize for the inconvenience caused. Our technical team is currently working on resolving any outstanding issues. Cancelled tournaments will be settled in accordance with our cancellation and disconnection policy. For more information, please click on the link below: http://www.partypoker.com/about_us/game-fairness-and-security/disconnection-and-cancellation-policy.html An exception are cancelled Freeroll tournaments because for them there are no refunds according to our Tournament Cancelation Policy. For your reference please check Point 32 from the link below: http://www.partypoker.com/tournaments/tournament_rules.html Once again we sincerely apologize for any inconvenience caused. Your patience and understanding on this matter are highly appreciated, and wehope that this situation will not diminish your satisfaction with our games. Should you have any further queries, please do not hesitate to contact us. We will be more than happy to help you. Thank you for choosing us as your online gaming site! Kind Regards, Arpan VCustomer Service

Leuk standaard mailtje weer, dat leidt naar links die het niet doen. Klotesite, hebben dit keer niet eens de moeite genomen om Player te veranderen in mijn eigen naam.

edit: oke, heb het kunnen lezen nu, disconnection protection geldt volgens mij niet bij MTT, en ook niet als het aan PP ligt...
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door djpj1111
      edit: oke, heb het kunnen lezen nu, disconnection protection geldt volgens mij niet bij MTT, en ook niet als het aan PP ligt...
      uit de toernooi regels die gelinkt staan in de mail:
      32. Multi-table Sit&Gos and tournaments: If a tournament is cancelled for technical reasons, the following refund policy will take effect:

Eliminated players at the time of cancellation will not be refunded their buy-in or entry fee
      Players still in the tournament will be refunded the amount that would have been awarded to the next player to be eliminated from the tournament. 50% of the remaining prize pool will be distributed equally between the remaining players, and 50% will be distributed on a percentage basis according to each player's chip count. The remaining players will also be refunded their entry fee.
    • 1
    • 2