Nl 5 - K10

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      fold ik hier mijn hand op de river? villian is een loose fish, stackt mensen met een paartje 7s (50+ bb) op een a78 flop..

Known players:
      Position:
      Stack
      SB:
      $9,67
      Hero:
      $5,41

0,02/0,05 No-Limit Hold'em (6 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Elephant 0.88 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BB with K:diamond: , T:club:
      4 folds, SB calls $0,03, Hero checks.

Flop: ($0,10) K:heart: , J:spade: , T:diamond: (2 players)
      SB checks, Hero bets $0,1, SB calls $0,10.

Turn: ($0,30) 2:heart: (2 players)
      SB checks, Hero bets $0,29, SB calls $0,29.

River: ($0,88) 2:club: (2 players)
      SB bets $2, Hero calls $2,00.

Final Pot: $4,88

Results follow (highlight to see):
      SB shows three of a kind, tweeën (3s 2s)
      Hero shows (Kd Tc)

SB wins with three of a kind, tweeën (3s 2s)
  • 3 antwoorden
    • ninjaconsul
      ninjaconsul
      Bronze
      Preflop zou ik in 4BB raisen. Je hebt 2 broadways en positie. Hij limpt uit de SB. Jouw hand is bijna altijd beter dan zijn hand dus wil ik al preflop de pot opbouwen.

Flop en turn zijn goed. Misschien zou ik in deze situatie zelfs 2x overbetten op flop en turn tegen een 88/26 vis.
      De riverbet is wel vervelend. Hij kan een sterke hand hebben: J2 of zoiets. Je krijgt 1,4 to 1. Als je denkt de helft van de tijd voor te liggen moet je callen. Ik denk niet dat ik hier fold.
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Inderdaad iso gewoon pre naar 4bb

Op de flop en turn kan je ook gerust overbetten (zeker op de flop as played en op dit bord).

Op de river hangt het imo echt af van reads op hem, of je hem dit al hebt zien doen met rags ofzo. Maar in mijn ervaring is dit gewoon een 2 op een Q9 ofzoiets. Ik fold daar dus wss. JE lijkt goede odds te krijgen maar in werkelijkheid zit je daar maar vrij weinig goed denk ik.
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
      Inderdaad iso gewoon pre naar 4bb

Op de flop en turn kan je ook gerust overbetten (zeker op de flop as played en op dit bord).

Op de river hangt het imo echt af van reads op hem, of je hem dit al hebt zien doen met rags ofzo. Maar in mijn ervaring is dit gewoon een 2 op een Q9 ofzoiets. Ik fold daar dus wss. JE lijkt goede odds te krijgen maar in werkelijkheid zit je daar maar vrij weinig goed denk ik.
      dit:)
      preflop echt openen , je zit met een broadway hand in positie op iemand die 1/2 bb heeft invested , die heeft echt superwide range :)