Nl 10 - Kk

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      barrel ik hier op de turn nog een keer? of geef ik de hand op? ik zie villian niet callen met minder dan een PP of een Ax handje pf. als hij vervolgens op de flop de call maakt, wordt zijn range enkel maar kleiner, en als hij vervolgens op de river 1/2 pot bet, verwacht ik dat ik sowieso beat ben.

Known players:
      Position:
      Stack
      SB:
      $9,59
      Hero:
      $10
      MP1:
      $5,29

0,05/0,1 No-Limit Hold'em (8 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Elephant 0.88 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is UTG2 with K:heart: , K:spade:
      Hero raises to $0,40, MP1 calls $0,40, 4 folds, SB calls $0,35, BB folds.

Flop: ($1,30) Q:diamond: , T:club: , 3:spade: (3 players)
      SB checks, Hero bets $0,9, MP1 folds, SB calls $0,90.

Turn: ($3,10) A:heart: (2 players)
      SB checks, Hero checks.

River: ($3,10) 9:diamond: (2 players)
      SB bets $1,5, Hero folds, SB gets uncalled bet back.

Final Pot: $3,10
  • 3 antwoorden
    • ninjaconsul
      ninjaconsul
      Bronze
      Ik bet hier nog eens halfpot op de river. Als hij callt weet je bijna zeker dat je beat ben. Hoewel hij nog zal callen met KQ en QJ. Je krijgt dan misschien een free showdown. Op een riverbet fold ik.

As played denk ik niet dat ik de river fold. Hij lijkt heel passief en fishy, dus hij heeft me vaak beat maar ik krijg wel 3 to 1 odds. Wat me aanzet om te callen.
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Nice check op de turn. Je laat niks beters folden en niks slechters callen plus het zorgt voor bluffinduce! zeker hier op deze turn bij een check. Daarom call ik wel op de river.
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
      Nice check op de turn. Je laat niks beters folden en niks slechters callen plus het zorgt voor bluffinduce! zeker hier op deze turn bij een check. Daarom call ik wel op de river.
      dit :)
      nu underplay je je hand
      Vergeet niet dat die A mooie scarecard is om te bluffen omdat je erop gecheckt hebt he :)