Nl 5 - 66

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      goede call op de turn? na zijn bet op de turn blijft er qua range niet heel veel anders over dan een PP dat een overpair vormt of een verdwaald Ax handje. als ik hier echter een 2 een 3 of een 6 hit, zie ik hem hier wel vaak nog afstacken op de river. kan ik hier profitable callen op de turn?

is het misschien beter om de flop bijvoorbeeld te check-raisen, zodat ik weet waar ik sta?

Known players:
      Position:
      Stack
      Hero:
      $5
      CO:
      $5,07
      BU:
      $5

0,02/0,05 No-Limit Hold'em (6 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Elephant 0.88 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is SB with 6:spade: , 6:club:
      2 folds, CO raises to $0,15, BU calls $0,15, Hero calls $0,13, BB folds.

Flop: ($0,50) 4:club: , 2:spade: , 2:club: (3 players)
      Hero checks, CO checks, BU bets $0,36, Hero calls $0,36, CO folds.

Turn: ($1,22) 5:diamond: (2 players)
      Hero checks, BU bets $0,87, Hero calls $0,87.

River: ($2,96) J:club: (2 players)
      Hero checks, BU checks.

Final Pot: $2,96

Results follow (highlight to see):
      BU shows two pairs, tienen and tweeën (Td Tc)
      Hero shows (6s 6c)

BU wins with two pairs, tienen and tweeën (Td Tc)
  • 3 antwoorden
    • ninjaconsul
      ninjaconsul
      Bronze
      Ik fold op de flop. Je hebt nog geen reads op de BU. De CO zit nog na jou als je de flop callt en is behoorlijk agressief. Wat is je plan op de turn wanneer er overcards komen?
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Als je op de flop checkt wordt het idd moeilijk om te callen omdat hij met handen die hij deze flop bet de turn ook vaak zal barrelen en je dan altijd zou moeten folden. Hier in deze hand was het ook een vrij easy fold @ turn.

Ik donk liever de flop omdat hij toch niet gaat cbetten met nonPP's en geen 2 klavers. @ coach: stel dat je deze line pakt en iemand callt, op welke turn barrel je niet ??
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      ch-fold , kijk , ofwel stabt ie met een pp (een hoger) ofwel met overcards
      En beiden doe je het slecht tegen ivm playablity of equity :)
      Dus gewoon folden.
      Als je hier stabt bet ik geen lage kaarten , maar wel elke suit of broadway.
      Reden is dat je op lage kaarten bijna geen Fe gaat hebben , en als ie callt heb je wss de slechtste hand :)