Poker zonder extra software.

• ElwinvW
      ElwinvW
      Bronze
      Kan je nog online poker spelen zonder software te gebruiken? Ik heb een mac en heb nog steeds geen goede (gratis) software gevonden die men handen tracked.

Nu vroeg ik me af hoe andere erover denken om poker te spelen zonder software. Ik begrijp VPIP en AF... Ik heb ze echter nooit veel zelf gebruikt. Heb de trail van Pokertracker3 gehad, die was redelijk leuk om mee te spelen. Echter trail is voorbij en om nu 50$ te investeren wanneer men BR slechts 200$ is vind ik nogal veel.

Plus wordt je niet lui als je enkel naar wat nummertjes kijkt? Als ik er zin in heb speel ik slechts 1 tafel en probeer iedereen een kleur te geven, die voor een bepaalde soort speler staat. Dit zonder stats of software, gewoon kijken hoe iemand 2 a 3 handen speelt. Dit is natuurlijk statistisch geen sample, ik denk hoe meer je dat doet en aanpassingen maakt naar meerdere handen des te beter je read is! Plus en dat is zeker het belangrijkste je traint je inzicht. Is dat niet iets wat je een beetje mist als je enkel met stats speelt?
  • 6 antwoorden
    • PrimaMike
      PrimaMike
      Bronze
      stats helpen je slechts een idee te geven van je tegenstanders. je reads zijn nog steeds heel belangrijk, ze gaan alleen verder dan wat AF en VP.

Speel je fanatiek cashgames is pokertracker of holdem manager zeker een handige tool die op de hogere limieten zijn geld meer dan waard is. Echter op de lagere limieten kun je prima uit de voeten met de starthandenkaart en wat reads. je kunt ook de gratis elephant uitproberen van pokerstrategy voor de stats!

speel je vooral SNGs zijn tools zoals SNG wizzard erg handig om ook de hoge limieten te leren verslaan. maar ook hiervoor geld: de starthandenkaart (+extra eigen kennis) zijn voldoende voor de lagere limieten.

Koop ze wanneer jij denkt dat dit het volgende is om je pokerspel naar het volgende nivo te tillen. op 200 bankroll is het een redelijke investering (zeker de SNG wizzard TWV 100 dollar) maar wanneer jij besluit de hogere limieten te willen crushen, schaf ze dan zeker aan. En Poker is dan nog steeds meer dan alleen getalletjes ;)
    • W4lrusk4ne
      W4lrusk4ne
      Bronze
      Copieer je harde schijf, herstel je pc op fabrieksinstellingen, download PT3 opnieuw. Import je oude Handhistory en klaar is kees voor opnieuw 2 maand plezier :D LOL

Vergeet niet dat deze software je meestal meer kan vertellen over je eigen spel dan dat van anderen trouwens...
    • ElwinvW
      ElwinvW
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door W4lrusk4ne
      Copieer je harde schijf, herstel je pc op fabrieksinstellingen, download PT3 opnieuw. Import je oude Handhistory en klaar is kees voor opnieuw 2 maand plezier :D LOL

Vergeet niet dat deze software je meestal meer kan vertellen over je eigen spel dan dat van anderen trouwens...
      Aha dat laatste is een goede hint! Je gebruikt software meer voor je eigen spel dan voor dat van andere!?

Ik kan de Elephant dus niet gebruiken aangezien het een .exe windows programma is!
    • W4lrusk4ne
      W4lrusk4ne
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ElwinvW
      Oorspronkelijk gepost door W4lrusk4ne

Aha dat laatste is een goede hint! Je gebruikt software meer voor je eigen spel dan voor dat van andere!?

Ik kan de Elephant dus niet gebruiken aangezien het een .exe windows programma is!
      Als je je stats uit PT3 of HEM eens evalueerd kan je er zeker een aantal leaks uithalen. Desnoods kan je je stats eens posten hier. Probeer maar, je zal er van schrikken wat die software je verteld over je eigen spel... :)
    • RocknRollAd
      RocknRollAd
      Silver
      Zijn er manieren om goedkoper aan de holdem manager te komen?
      Zijn er ergens promoties of iets dergelijks.
      Die olifant installeert niet zo makkelijk hier :)
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door RocknRollAd
      Zijn er manieren om goedkoper aan de holdem manager te komen?
      Zijn er ergens promoties of iets dergelijks.
      Die olifant installeert niet zo makkelijk hier :)
      Via pokerstrategy 18% korting, zie hier