[AFGEKEURD] Staking > HU-SNG ( $2.10 )

• 6MaxGrinder
      6MaxGrinder
      Bronze
      Wie ben je?

Ik ben een 18 jarige student, die veel vrije tijd heeft en van een potje poker houd.

Waarom wil je een staking?

Ik ben een winstgevende speler, maar puur door dat ik af en toe nog wel eens met mijn eigen roll wat shotjes wil nemen, maak ik een hoop verlies, of donk ik mijn roll weer weg. Ik wil dus een staking, omdat ik dit met iemand anders zijn roll niet zal doen.

Wat ga je spelen?

250x de $2.10 HU-SNG op William Hill.

Wat zijn de totale kosten?

Een startroll van $50 acht ik voldoende.

Op welke termijn zou de staking afgerond moeten zijn?

De laatste dag van November.

Hoe, wanneer en wat betaal je uit? (denk daarbij aan de winstverdeling)

Stackeback helemaal terug, en de betaling vind plaats als game nummer 250 is gespeeld. De uitbetaling is 65% naar de stakers, en 35% voor mezelf van de winst.

Op welke pokerrooms kunnen mensen hun geld naar jou overmaken en hun geld terug ontvangen?

Ik kan het ontvangen op HuGrinderHu ( William Hill ), en per bank is ook mogelijk.

Overige informatie (optioneel, denk hierbij aan je nickname, grafiekjes van je resultaten, etc):

Deze zijn niet relevant, aangezien ik alles vaak wegtilt, het geeft een vertekend beeld. Ik heb in het verleden namelijk zelfs $100 SNG's gespeeld, ook winstgevend, maar door tilt is alles weer verdwenen.

PS: Als ik broke ga, keer ik 25% terug naar de stakers.

PSS: Persoonlijke gegevens kunnen opgevraagd worden.
  • 5 antwoorden