Nl10Sh Qq

• elrio
      elrio
      Bronze
      Full Tilt No-Limit Hold'em, $0.10 BB (6 handed) Full-Tilt Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FlopTurnRiver)

SB ($11.90)
      BB ($13.60)
      UTG ($12.05)
      MP ($13.95)
      iRaiseYouFold ($11.55)
      Button ($0.60)

Preflop: iRaiseYouFold is CO with Q, Q.
      1 fold, MP raises to $0.4, iRaiseYouFold raises to $1.2, 2 folds, BB calls $1.10, MP folds.

Flop: ($2.85) 4, A, 3 (2 players)
      BB checks, iRaiseYouFold bets $1.6, BB calls $1.60.

Turn: ($6.05) 5 (2 players)
      BB checks, iRaiseYouFold checks.

River: ($6.05) 7 (2 players)
      BB checks, iRaiseYouFold checks.

Final Pot: $6.05

Preflop uiteraard een 3Bet, op de flop een standaard Cbet. Vanaf de turn Check/fold ik omdat een A me verslaat en een straith draw op het board ligt.

Grtz
  • 15 antwoorden
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      NH.
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      Maar als we kijken naar zijn line is het onwaarschijnlijk dat hij hiernog iets heeft dat jouw hand verslaat toch???

Ten eerste raised hij preflop dus zet ik hem eerder op wat hogere kaarten waardoor hij die straat niet echt vaak kan hebben. Ten tweede zou hij een aas op de river nog wel betten.

Ik denk niet dat het slecht is om te checkken.... maar wat vinden jullie van een valuebet op de river na dat wat ik gezegd heb???

1.5$
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ajfonso
      Maar als we kijken naar zijn line is het onwaarschijnlijk dat hij hiernog iets heeft dat jouw hand verslaat toch???

Ten eerste raised hij preflop dus zet ik hem eerder op wat hogere kaarten waardoor hij die straat niet echt vaak kan hebben. Ten tweede zou hij een aas op de river nog wel betten.

Ik denk niet dat het slecht is om te checkken.... maar wat vinden jullie van een valuebet op de river na dat wat ik gezegd heb???

1.5$
      Denk ik ook eigenlijk.
    • SonicXT
      SonicXT
      Bronze
      En welke hand denkt ge dat nog callt met een A en een gutshot op het bord dat u nog verslaat ?
      Checkbehind is goed.
    • martyk32
      martyk32
      Bronze
      gewoon checken erachteraan. Die heeft gewoon A8/A9 en hij is onzeker over zijn bijkaart weet dat hij eigenlijk voorstaat, maar het zo wel prima vind.

Ik heb in deze spots weleens vaker gebluft en de slagingskans is niet groot. Bovendien geven 2 kaarten een straat. Tis superobv een bluf die je eig. alleen kan maken door echt hoog in te zetten en dan zullen ze vaak ook nog callen.
      NH
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      Door de zwakke line van villain kan men hem evengoed op 88-JJ zetten als een zwakke aas. En omdat ik de kans kleiner acht dat men preflop nog zal callen met een zwakke aas lijkt het me hier geen zo'n slecht idee om nog een valuebet te proberen op de river. (Een straat met 6x of 2x of set gezien zijn zwakke line lijkt me ook enorm onwaarschijnlijk)

Natuurlijk is een check/behind ook wel ok.
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Villian had 2Ks
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      lol, what a moron
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      Edit:

Laat maar, ik zie t al in mn database, zn naam is anders, lijkt alleen op jou naar elrio ;)
    • BrightNet
      BrightNet
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Neoken
      lol, what a moron
      Hoe zou jij deze hand spelen?
      Villain heeft natuurlijk hetzelfde probleem als elrio, nl. dat de ander best een A kan hebben.
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door BrightNet
      lol, what a moron
      Villain heeft natuurlijk hetzelfde probleem als elrio, nl. dat de ander best een A kan hebben.
      Met 2Ks bedoelt elrio (denk/hoop ik toch) geen pocket kings maar gewoon een dwaze suited K2.

En moest het KK zijn, gewoon reraisen preflop ahja...
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door BrightNet
      lol, what a moron
      Met 2Ks bedoelt elrio (denk/hoop ik toch) geen pocket kings maar gewoon een dwaze suited K2.

En moest het KK zijn, gewoon reraisen preflop ahja...
      Twee koningen Suited zou wel heel raar zijn :D

Koning 2 suited ja :D
    • BrightNet
      BrightNet
      Bronze
      lol, zat waarschijnlijk te pitten, las 2 K's... :D
    • nonnemingere
      nonnemingere
      Bronze
      Komaan jongens, dit is toch duidelijk een check behind. Je hebt redelijke showdown-value.

Een bluff hier wil ik ook nog wel net begrijpen, alhoewel het erg risky is, maar als je bv weet dat hij vaak A8 ofzo speelt en hij dit kan wegleggen kan dit nog verdedigbaar zijn.

Een value-bet hier is zelfmoord.
    • markuselitus
      markuselitus
      Bronze
      mee eens, niets wat je kan verslaan gaat nog een bet callen op de river, dus easy check-behind.