NL10 turnplay FH double paired board.

• hoedinie
      hoedinie
      Bronze
      Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.10(BB) Replayer
      SB ($11.13)
      BB ($8.76)
      UTG ($4.90)
      UTG+1 ($10)
      UTG+2 ($10)
      Hero ($18.75)
      CO ($6.60)
      BTN ($10.69)

UTG+1 posts $0.10
      UTG+2 posts $0.10

Dealt to Hero 5:heart: 6:heart:

UTG calls $0.10, UTG+1 checks, UTG+2 checks, Hero calls $0.10, fold, fold, SB calls $0.05, BB checks

FLOP ($0.60) A:spade: 5:spade: 5:diamond:

SB checks, BB checks, UTG checks, UTG+1 bets $0.60, UTG+2 folds, Hero raises to $1.80, SB folds, BB folds, UTG folds, UTG+1 calls $1.20

TURN ($4.20) A:spade: 5:spade: 5:diamond: A:diamond:

UTG+1 checks, Hero ?

villain is unknown. zijn deadblind post zegt iig al wat :)
  • 5 antwoorden
    • ninjaconsul
      ninjaconsul
      Bronze
      Ik denk dat ik preflop met al het dead money wil stealen met 56s vanuit de hijack. Dus raise ik 7BB preflop. De limper utg ziet er heel zwak uit omdat er al twee dode blinds liggen.

Turn is check behind. Hij heeft bijna altijd een aas. Een vijf zal hij minder vaak hebben omdat jij er al een hebt. Een kleine bet kun je eventueel nog callen op de river.
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Preflop is het wel een fold vind ik, tenzij die UTG vaak fold tegen cbets of vaak limp/fold ofzo maar dan nog zit je in een te vroege positie voor met 6high te isoleren vind ik. Ik denk ook niet dat je zoveel implieds hebt , er is nog maar 1 limper (die geen agressie toont). En er zijn ook reversed implieds.

Op de flop heeft hij ofwel Ax ofwel 5x ofwel een flushdraw. Ax zal hij wss wel callen op een raise want hij ziet er fishy uit met zijn UTGlimp en je wilt value uit FD's. Mooie raisesize vind ik.

Als hij callt heeft hij ofwel FD's ofwel Ax. Ik ga hier wel voor potcontrol op de turn. Een FD callt wss niet meer een dus ga je met een bet eigenlijk bluffen ofzoiets tegen Ax wat niet kan ^^. Dus een check-behind.

Op de river kun je dan bekijken wat hij gaat doen. @coach: wat als hij 1/2 uitbet, wat als hij 3/4 uitbet, wat als hij pot, wat als hij checkt?
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      preflop kan je wel callen met zo speculatieve hand in positie op een limper en 2 deadblinders.
      Raisen kan ook maar dan moet je postflop wel wat ervaring hebben :)
      Ik raise de flop hier wat groter dan jou.
      Op de turn easy ch behind , tegen 5 split , A is domineted , en je wil een flush laten hitten.
      Als hij op de river donkt call ik tbh altijd , omdat er gewoon maar heel weinig Ax in een utg limping range zitten , en ik vermoed dat ie vaak een missed draw zal spewen door je check behind.
      Als hij checked heb je zelfs een check behind op een non suited river , want wat anderskan ie callen :)
    • hoedinie
      hoedinie
      Bronze
      ik heb idd behind gechecked... en dan bet ie $4 op de river.
      dat zou dus volgens jou een easy call zijn, maar zo easy vond ik hem niet...
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door hoedinie
      ik heb idd behind gechecked... en dan bet ie $4 op de river.
      dat zou dus volgens jou een easy call zijn, maar zo easy vond ik hem niet...
      4$ is dan weer kut... Kdenk niet dat hij missed draws zo hoog gaat bluffen.... Tenzij je reads hebt.