Zoeffff komt voorbij

• zoeffff
      zoeffff
      Bronze
      Hallo,

Omdat ik op zoek was naar een nieuwe verslaving, het reizen moe was, en om de soms lege avonden met wat vertier in te vullen, ben ik gaan leren pokeren. Dat was ergens dit voorjaar en niet veel later heb ik een account op PS aangemaakt.

Wat freeroll tournaments gespeeld, en een kleine storting van 20$ gedaan. Binnen een week stond mijn bankroll op 70$, en maakte toen de 'fout' om cashgames te gaan spelen, NL 0.5/1. Waardoor binnen drie dagen mijn bankroll terug op zero stond. Maar ca va.

Om een kort verhaal nog korter te maken; pstrategy.com ontdekt, de quiz gespeeld, gewonnen in 1x en het geld laten overschrijven naar PP, plus een storting van 20$ en sindsdien terug aan de tafel te vinden. All for the fun!!

Speel 1 en 3$ tournaments, wat niet volgens het brm is maar o.k., ik doe waar ik zin in heb, heb lak aan regels, en leer de dingen des leven 't snelst op mijn eigen manier. Voor alles is er een tijd. Zo ook voor brm, en dat is nu nog niet :)

Let's deal the cards.
  • 8 antwoorden
    • 6MaxGrinder
      6MaxGrinder
      Bronze
      Welkom! :D
    • krisaci
      krisaci
      Bronze
      Welkom

BRM is een goede manier om uw bankroll er niet in korte tijd door te jagen.
      Daartegenover staat dat je met een paar goede resultaten je wel direct op de juiste BR gaat staan.

Veel succes
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey zoefff,

Welkom op het forum, leuk dat je bij ons terecht gekomen bent.

Waar ben je op je reizen allemaal heen geweest? Klinkt alsof je constant onderweg was over de hele wereld?

Wat dat betreft is de stap naar poker wel groot. Eerst altijd onderweg en nu opeens rustig achter je PC :s_cool:

Het is vooral belangrijk dat je plezier hebt in het spelen en het verbeteren van je spel. Uiteraard zou ik wel aanraden om een goed BRM te gebruiken. Maar als je bereid bent nu een extra risico te nemen en je bereid bent zelf een extra storting te maken mocht het fout gaan, dan is het wel mogelijk om een iets agressiever brm te gebruiken.

Uiteraard moet je dan op een gegeven moment wel overstappen, zodra je je bankroll wat opgebouwd hebt.

Veel plezier in de community!
    • noisecore
      noisecore
      Bronze
      leuke titel

whalecum
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Welkom! Interessant openingstopic :)
    • zoeffff
      zoeffff
      Bronze
      Dag allemaal, dank voor jullie reacties, leuk!

Hoop veel van jullie aan de tafel te ontmoeten.
    • zoeffff
      zoeffff
      Bronze
      Chiplead op $1000 GTD Deepstack PP, nog 218 peepz over. Kijken of ik iets uit de honing pot kan likken :) heb der nog al een handje van om in de top drie qua stack te runnen, en vervolgens op first position all in te gaan met AJ of what so ever om vervolgens door AK of KK eruit geworpen te worden. Wijl als ik het geduld op had kunnen brengen, for sure in de money had gezeten, no doubt.

Speelt iemand hetzelfde toernooi?
    • Sjors777
      Sjors777
      Bronze
      "opzoek naar verslaving"

Zeer interessante stelling.