== SnG-university: Studeer af en cash jouw deel van $10.000 ==

• Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin

$1.000 Bonus
      Everest Poker
      Everest Poker
      Bonus: $1.000
      Bonuscode: 1000VIPPS

Claim jouw bonus

Bij Everest Poker wordt jij als SnG-speler extra beloond. Schrijf je in voor de SnG-universiteit, speel SnG's, klim in de limieten en verzamel jouw diploma's.

Je hebt tot 7 november de tijd om zoveel mogelijk diploma's te verzamelen. Hoe meer diploma's je verzamelt, des te groter wordt jouw afstudeer geschenk. Er wordt namelijk $10.000 verdeeld onder alle diplomahouders.

Let op: Als je nog geen account hebt bij Everest Poker, maak dan eerst een account aan met de bonuscode 1000VIPPS, zodat je zeker weet dat je kunt profiteren van je first deposit bonus:

Hieronder een overzicht van de promotie en hoe jij je inschrijft:

Overige voorwaarden van de SnG-Universiteit:
      Overige schoolregels

1. Hieronder staat een lijst met Sit & Go's die meetellen voor je studiepunten:
        • $1 buy-in (+ rake) Sit & Go's - Verplicht 10-handed Hold'em: Normal, Turbo, Deepstack, Double or Nothing.
        • $5 + 0.50 buy-in (+ rake) Sit & Go's - Verplicht 10-handed Hold'em: Normal, Turbo, Deepstack, Double or Nothing.
        • $10 + 1 buy-in (+ rake) Sit & Go's - Verplicht 10-handed Hold'em: Normal, Turbo of Deepstack.
        Alle andere Sit & Go's komen niet in aanmerking. Als je deze speelt, zul je hier geen studiepunten voor ontvangen.
      2. Afstudeerlijsten zullen elke maandag, woensdag en vrijdag niet later dan 23:59 GMT bijgewerkt worden.
      3. Als je meerdere diploma's verdient, zal dit aantal tussen haakjes naast je schermnaam op de afstudeerlijst getoond worden.
      4. De waarde van elke Sit & Go-diploma zal na 7 november bepaald worden. Het voorbeeld van $100 (en het totaalbedrag van $500 voor 5 diploma's) is slechts een schatting en geen garantie.
  • 36 antwoorden
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      is die 5 een hardcap ?
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door yoshiwa
      is die 5 een hardcap ?
      Yes, ik denk het wel. Ik vermoed dat je niet meer dan 5 diploma's kunt verzamelen.
    • RocknRollAd
      RocknRollAd
      Silver
      toch best wel een bankroll buster promotie voor veel aardige visjes als ik.
      MAAR, laten we de stap toch gewoon wagen!
      Klets BOEM, wens me wat geluk! :)
    • noisecore
      noisecore
      Bronze
      Hoeveel diplomas zouden er ongeveer uitegereikt worden? schatting?

en enkel de diplomas van level 3 tellen mee voor die 5 right?
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door noisecore
      Hoeveel diplomas zouden er ongeveer uitegereikt worden? schatting?
      Bwah, dat zou ik niet durven zeggen. Misschien kun je wel een schatting maken trouwens door te kijken naar de lijsten van geslaagden tot nu toe.
    • WesleyTheMan
      WesleyTheMan
      Bronze
      Zie de promo nu pas maar lijkt me zeer +ev als ik het zo lees. Ik ga deze week wel meedoen kijken wat er uit komt!
    • RocknRollAd
      RocknRollAd
      Silver
      Eerste winst is binnen in de $10.
      Geeft me toch alweer br voor 4 extra te proberen winnen :)
      Twee vissen bij de laatste 3, ideaal :f_love:
      2e poging. JJ verliest van AK. QQ verliest van 1010 (tegen dezelfde gast).
      Helaas 7e.
    • WesleyTheMan
      WesleyTheMan
      Bronze
      Moet je de code SNGSCHOOL invoeren bij een storting? Ik heb nog geen account op everest en moet dan bij aanmelding PSVIP600 gebruiken. Moet ik twee keer storten ofzo? Ik wil graag mee doen dus hulp is welkom :)
    • MonyetManis
      MonyetManis
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door WesleyTheMan
      Moet je de code SNGSCHOOL invoeren bij een storting? Ik heb nog geen account op everest en moet dan bij aanmelding PSVIP600 gebruiken. Moet ik twee keer storten ofzo? Ik wil graag mee doen dus hulp is welkom :)
      Nee, gewoon naar de bonus sectie gaan en daar in die balk: SNGSCHOOL invoeren. Tenminste, dat is wat ik zelf heb gedaan :D
    • RocknRollAd
      RocknRollAd
      Silver
      Misschien ook eens aan rakeback denken als je een nieuwe account opent? Everest is echt 1 grote vijver hoor. Dat merk je snel genoeg.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey Wesley,

1) Nee je kunt je account gewoon aanmaken zoals hier aangegeven:

Dus ook met de bonuscode PSVIP600 of 1000VIPPS.

2) De code SNGSCHOOL kun je dan na je storting gewoon invullen. Je hoeft daarvoor geen tweede storting te doen.

3) Bovendien kun je dan ook automatisch meespelen in onze $10.000 rake race bij Everest. Daarvoor moet je dan in de bonussectie ook de code PSRACE invullen.

Dan heb je dadelijk maximale bonussen op je account lopen :s_biggrin:
    • WesleyTheMan
      WesleyTheMan
      Bronze
      Hoe komen ze aan 5 diploma's? 1 en 2 kan je maar 1 keer halen lijkt mij. En 3 kan je dan 3 keer halen?

Bedankt voor de code's Lanfear. Ik heb gelijk alles toegevoegd :)

edit: Is het mogelijk games te mixen en dan diploma's te halen? Of moet ik het stap voor stap doen?
    • Knien12
      Knien12
      Silver

edit: Is het mogelijk games te mixen en dan diploma's te halen? Of moet ik het stap voor stap doen?
      Je moet je naam op de afstudeerlijst zien voordat je aan de volgende level kan beginnen. Je moet het dus stap voor stap doen.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hoe komen ze aan 5 diploma's? 1 en 2 kan je maar 1 keer halen lijkt mij. En 3 kan je dan 3 keer halen?

Graag gedaan :s_cool:

En ja zoals ik de promo begrijp kun je diploma 3 uiteindelijk drie keer halen, door steeds 3 $11 SnG's te winnen. Zo kom je dan op maximaal 5 diploma's uit
    • MonyetManis
      MonyetManis
      Bronze
      Kun je trouwens ergens zien hoe ver je met een bepaald diploma ben?
      Dus hoeveel games je nog moet spelen/winnen om een bepaald diploma te halen
    • RocknRollAd
      RocknRollAd
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door Lanfear81

Graag gedaan :s_cool:

En ja zoals ik de promo begrijp kun je diploma 3 uiteindelijk drie keer halen, door steeds 3 $11 SnG's te winnen. Zo kom je dan op maximaal 5 diploma's uit
      Mijn interpretatie was net iets anders, maar ik vind het eigenlijk wat onduidelijk geschreven. Ik dacht dat je pas een diploma had als je afgestudeerd was bij de universiteit, snappie. Zodat je zéker die $11 sng's moet spelen om uberhaupt iets van geld te pakken. Ik heb net eens in de "afstudeerlijst" gekeken en zie vb. haidufisch 5 ->vijf diploma's universiteit.

Dus in principe win je volgens mij geen deel van de bonus met de basisschool en middelbare school. Klopt dat denk je?
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      @ rockandrollad:

Makes a lot of sense nu ik het nog eens rustig nalees.

Het werkt inderdaad zoals jij beschrijft
    • alcoatjez
      alcoatjez
      Bronze
      Altijd tricky voor mij, deze promoties.
      Door slecht bankrollmanagement was ik van €350 terug gezakt tot €0,75, maar ben me sinds dien aan een strak schema gaan houden.

Inmiddels van die €0,75 €22 gemaakt en het eerste diploma binnen. Ik moet echt nog niet voor het tweede diploma gaan, maar het is zo verleidelijk :D
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hmm ja dat is inderdaad niet helemaal de bedoeling van de university :s_biggrin:

Gelukkig heb je nu je BR wel alweer een stuk kunnen opbouwen, maar ik zou inderdaad geen risico nemen door nu met een te agressief BRM voor de diploma's te gaan.
    • 1
    • 2