Pokerstrategy all time draft voetbal

• chaserr
      chaserr
      Bronze
      Een probeersel, van een ander forum aangezien er hier veel voetballiefhebbers zitten leek het me een leuk idee.

Inleiding:

Allereerst begint het met de inschrijving. Als je me mee wilt doen, meld jij je gewoon in dit topic waarna in je het spel opgenomen wordt en je meegaat in de loting die zal volgen. Als er zo'n 8 personen zich hebben ingeschreven(min 7, max onbeperkt) sluit de inschrijving en kunnen we beginnen met het spel. (het leek mij leuk om in duo's te doen aangezien dit ook de reactiesnelheid op de spelers vergroot als het niet in duo's gedaan kan worden het is natuurlijk ook gewoon mogelijk om individueel te spelen als je dat leuker lijkt. Is wel handig dat je dan actief bent op het forum als je individueel speelt.
      Nadat de inschrijving gesloten is ga ik loten om wie er als eerst aan de beurt is, wie als 2e etc,etc. Nadat de loting bekend is kunnen we echt beginnen met het spel.

Uitleg:

Het spel begint bij de speler die als eerste aan de beurt is. Hij kiest een speler(bijv. Eriksen) waarna speler 2 aan de beurt is. Hij kiest vervolgens een speler(bijv. De Jong) waarna speler 3 aan de beurt is om een speler te kiezen, etc. Nadat de nummer laatst zijn eerste speler gekozen heeft eindigt ronde 1. Ronde 2 begint dan onderaan(om het een beetje eerlijk te houden) waarna de spelers hun 2e speler kiezen. De laatste speler kiest dus feitelijk gezien 2 keer achter elkaar een speler(net zoals speler 1 2 keer achter elkaar mag kiezen als we van ronde 2 naar ronde 3 gaan).
      Het spel stopt als er een volledig team van 11 man gekozen is. Het is dus de bedoeling om een elftal te kiezen en niet 11 bij elkaar geraapte aanvallers.
      O ja. Nog iets belangrijks. Als je een speler kiest is het de bedoeling dat je daarbij een foto plaatst met een (korte) motivatie waarom je die speler kiest. Hoeft niet perse maar maakt het wel wat leuker.

Puntentelling:

Nadat alle spelers gekozen zijn is het de bedoeling dat je elftal gaat presenteren. Je geeft dus een (uitgebreide) motivatie waarom jouw team zo goed is. Nadat alle spelers hun teams gepresenteerd hebben is het de bedoeling dat we gaan stemmen.
      Bij 8 spelers geef je het (in jouw ogen) beste team 8 punten, het een na beste team 7 punten, etc. Je geeft vervolgens jezelf 1 punt. De punten kunnen aan mij doorgegeven worden via PM.

We moeten natuurlijk nog wel een ''thema'' kiezen. Mij leek het leuk om een all time draft te doen dus van de hele voetbalgeschiedenis.

Voor vragen kun je je altijd wenden tot mij. Schrijf je in als het je wat lijkt, if not helaas.

Deelnemers:

Donbartos en chaser
  • 4 antwoorden