0.50 45mans QJo 6handed

• 2 antwoorden
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Silver
      Hi,

Voor 11 bb's lijkt me dit net te loose. Het is erg lastig om dit soort spots te berekenen, omdat er 3 spelers achter je zitten, en het spel nog op 2 tafels speelt, waardoor ICM moeilijk te berekenen is.

Het zal niet heel veel schelen, want er zitten 2 tegenstanders die 9bb's of minder hebben.

Het is werkelijk onmogelijk om deze hand door te rekenen, en dat zit me eerlijk gezegd wel dwars, maar er is niet veel wat ik eraan kan doen jammer genoeg.

Ik kan wel de berkening benaderen, door de chips op de andere tafel bij jou voor UTG aan tafel te gooien, en dan maar mee te laten wegen dat we iets verder van de bubble af zitten dan in dat voorbeeld het geval is.

[/IMG]

We zitten hier dus 2-4 plekken dichter bij de bubble dan in werkelijkheid geval is. Ik heb de BU een behoorlijk wijde range gegeven, omdat hij tamelijk goede odds krijgt en dus makkelijker kan callen, de blinds callen hier met AT, 66+ in mijn voorbeeld. Dan zie je dat de push precies een randgeval is.

Ik denk dus dat je hier wel kunt pushen, omdat het feit dat de bubble in werkelijkheid een stuk verder weg is dan in dit plaatje, maakt dat je push net wat winstgevender wordt.
    • TurboHenk
      TurboHenk
      Bronze
      Thanks voor je duidelijke uitleg!