Nl 10: Aq

• elderwon
      elderwon
      Bronze
      Villain hier is een 22/15/3.2 waar ik 87 handen op heb.
      Hij fold postflop bijna niks.

Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.10(BB) Replayer
      SB ($7.55)
      BB ($7.20)
      UTG ($11.01)
      UTG+1 ($3.56)
      Hero ($16.56)
      BTN ($13.26)

Dealt to Hero Q:diamond: A:heart:

fold, fold, Hero raises to $0.40, BTN calls $0.40, fold, BB calls $0.30

FLOP ($1.25) A:club: 6:spade: Q:club:

BB checks, Hero bets $1.20, BTN calls $1.20, BB calls $1.20

Flop is ok, wel wat drawy dus protecten maar.

TURN ($4.85) A:club: 6:spade: Q:club: 9:spade:

BB checks, Hero bets $3.20, BTN calls $3.20, BB folds

Turn is zozo, geeft een extra draw naar de :spade: -flush maar welke handen die die flsuh kunnen maken zitten hier nog in?

RIVER ($11.25) A:club: 6:spade: Q:club: 9:spade: 3:spade:

Hero checks, BTN bets $8.46 (AI), Hero ???

River maakt de flush compleet, hij shovet hier de boel. Wat doe ik?
      zit ik tegen een set? Daar lijkt zijn lijn het meest op vind ik of heeft hij de flush gehit?
  • 4 antwoorden
    • Jayrikh
      Jayrikh
      Bronze
      Dit call ik, alleen de backdoor fd komt aan.. Hij kan Ax overspelen of een lagere 2pair hebben, ook nog een missed fd. Sets raisen ergens wel op een dergelijk bord
    • IOHTGNTN
      IOHTGNTN
      Basic
      Voor mij fold: maar niet om de reden dat die jij aangeeft: voor de sch flush ben ik niet zo bang. Voor mij (gezien zijn stats hoewel 85 wel weinig is) en de manier waarop alles verlopen is, kan ik hem eigenlijk alleen maar op 2 handen zetten AQ (en idd dat kunnen sch zijn) en dan chop je of verlies je maar ik zet hem eerder op 66 zodat hij zijn set gehit heeft op de flop. Vervolgens doe jij al t werk voor hem tot de river dus geen reden voor hem om je weg te jagen met een raise. Tot aan de river.

AQ oop is verrot lastig speelbaar zeker nu de bb na de flop ook nog in de pot zit.

Btw AJ AT en misschien KQ :spade: zou ook nog kunnen, maar dit vind ik moeilijk te beordelen want dit ligt aan zijn beoordeling van jou.
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Jayrikh
      Dit call ik, alleen de backdoor fd komt aan.. Hij kan Ax overspelen of een lagere 2pair hebben, ook nog een missed fd. Sets raisen ergens wel op een dergelijk bord
      Ik denk dat zijn bettingrange op de River made flushes en sterke azen zijn. De rest checked ie hier terug. Sets kan ie iig niet hebben maar die beat je niet anyway

Daarom moet je de River zelf shoven sinds 1) mainflushdraw missed en dus 2) je wilt dat ie met zijn TP gaat bluffcatchen

Nu breng je jezelf in een moeilijke spot want je weet niet of ie vaak bluffed

Mvg,
      Gerv
    • Xenophon
      Xenophon
      Bronze
      Dit blockbet ik hier in case je nog genoeg over hebt in je stack.
      If not shoven!
      Je wilt hier nog steeds value halen van een andere Ax hand. Je moet nie zo zeer bang zijn van een set aangezien hij die set wel raised op zo'n flop aangezien die flop jouw range zwaar hit en je daar wss niet van ja TPGK afraakt op de flop.
      Als je daar naar hem toecheckt moet je gaan hopen dat hij blufft of zijn TP overplayed, maar dat zal hij wss niet doen aangezien hij 2 streets callt en dus wel IETS van showdown value heeft (dit in het geval je hem niet op een missed FD zet ofc doordat je weet dat hij in vorige handen zijn FD's passief heeft gespeeld maar toch in staat is op de river te bluffen).
      Daar zal hij dus al deze medium hands behind checken, en als hij daar bet weet je niet hoe of wat waar je staat. Je bet daar dus en hoopt dat hij zichzelf in een call praat met TP.

Xeno