NL25, KQo OOP, spew van mij?

• ninjaconsul
      ninjaconsul
      Bronze
      Ik speel maar sinds kort op NL25, NL10 ging nog redelijk vlot, NL25 ben ik na 3.5K handen 2 BI kwijt. (geen downswing, lol, eigen fouten) Ik voel dat ik op deze limiet duidelijk meer last heb. Dus post ik maar enkele handjes. Bedankt voor jullie kritiek.

Villain is 19/12 AF 3.3, fold cbet 33 (200 handen).

Achteraf denk ik een aantal fouten te zien. Ik zit OOP en deze flop hit mijn range niet bijzonder hard. Is check/fold een betere optie tegen deze aggressieve tegenstander?
      Turn hit ik K. Ik bet halfpot.
      River, maak ik een kleine bet, op het moment dacht ik nog value te halen uit een zwakkere hand. Achteraf lijkt me dat fout.
      Zijn raise op de river fold ik. Nu vraag ik mij achteraf toch welke hand hij rept.
      backdoor flush is misschien mogelijk, pocket 66. Maar een T mist de OESD, de spades komen niet aan. Een set of straight had hij moeten protecten op flop of turn.

Bedenkingen:
      flop: check/fold?
      turn: hoger betten? of check/call?
      river: check/call? check/fold?

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.1/$0.25 No-Limit Hold'em (8 handed)

Known players:
      SB:
      $13.40
      BB:
      $10.00
      UTG2:
      $25.00
      MP1:
      $31.82
      MP2 (Hero):
      $32.30
      MP3:
      $30.59
      CO:
      $41.36
      BU:
      $43.41

Preflop: Hero is MP2 with Q, K.
      2 folds, Hero raises to $1.00, 2 folds, BU calls $1.00, 2 folds, BB folds.

Flop: ($2.35) 7, 8, 9 (2 players)
      Hero bets $1.68, BU calls $1.68.

Turn: ($5.71) K (2 players)
      Hero bets $2.71, BU calls $2.71.

River: ($11.13) 5 (2 players)
      Hero bets $3.50, BU raises to $15.81, Hero folds, BU gets uncalled bet back.

Final Pot: $14.63.
  • 3 antwoorden
    • ninjaconsul
      ninjaconsul
      Bronze
      -foutje-
    • darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      Ja, de flop is gewoon een c/f. Deze flop moet je absoluut niet c-betten, en zeker niet tegen iemand die zo weinig foldt tegen een c-bet.
      As played bet ik de turn iets groter en check/fold of c/c ik de river (afhankelijk van betsize). Volgens mij beat je daar bijna niks meer. (gemiste FD misschien).
    • LaughingMan85
      LaughingMan85
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door darko163
      Ja, de flop is gewoon een c/f. Deze flop moet je absoluut niet c-betten, en zeker niet tegen iemand die zo weinig foldt tegen een c-bet.
      As played bet ik de turn iets groter en check/fold of c/c ik de river (afhankelijk van betsize). Volgens mij beat je daar bijna niks meer. (gemiste FD misschien).
      Dit dus, dit is zowat één van de slechtste boards die je kunt krijgen OOP, het hit villain zijn range megahard en zelfs indien hij compleet gemist heeft ga je nog vaak uit de hand kunnen gebluffed worden, daarom dat je hier gewoon moet check/folden op de flop als je compleet niks hebt.

As played moet je de turn dan goed groot betten voor value van zijn draws aangezien de K geen enkele draw complete en je nu hoogst wss de beste hand hebt.

R is dan een slechte kaart maar complete niet heel veel handen, enkel de backdoor FD en een 6x straightdraw waarvan ie niet zo veel in zijn range heeft.
      Betten heeft niet veel zin omdat ie bijna nooit met een slechtere hand zal callen dus check/fold ik hier als ie passief is of check/call ik als ie wat meer aggro is