AQ missed flop

• karatsj
      karatsj
      Bronze
      $0.10/$0.25 No Limit Holdem
      PKR
      6 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG CoinNo1 ($25)
      UTG+1 karatsj ($25)
      CO DanceOfDeath ($103.61)
      BTN BigLuke99 ($32.58)
      SB ztrader72 ($24.96)
      BB pett22 ($47.99)

Pre-Flop: ($0.35, 6 players) karatsj is UTG+1 A:heart: Q:club:
      1 fold, karatsj raises to $0.75, DanceOfDeath calls $0.75, BigLuke99 calls $0.75, 2 folds

Flop: 10:diamond: J:heart: 3:heart: ($2.60, 3 players)
      karatsj checks, DanceOfDeath checks, BigLuke99 bets $1.73, karatsj folds, DanceOfDeath folds

Final Pot: $4.33

BigLuke99 collects $2.47 (net -$0.01)
      karatsj lost $0.75
      DanceOfDeath lost $0.75

Ben first to act met 2 spelers achter mij. De flop is vaak goed voor de villains IMO waardoor ik besluit om geen cont bet te doen. Ik kies dus voor check/fold maar is dit niet te weak met 2 overs+gutter. Moet ik hier toch callen ondanks dat ik OOP zit of toch de flop contbetten?
  • 8 antwoorden
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Hey,

Als je contemplate om te gaan check/callen dan moet je zelf al betten ;)

In ieder geval zie je jouw 2 OCs als clean waar ik het niet mee eens ben:
      AJ/QJ/AT en zelfs flushdraws snoepen outs van je dus in feite heb je een gutshot+3-4outs

Ik ben het er wel mee eens dat Villain JTx flushdraw board wel superhard gehit heeft dus dat betekent dat je FEQ omlaag gaat dus semibluffen is niet bepaald +EV

Dus ik check/fold hier. Soms kan je cbetten op dit board omdat de villains weten dat jouw cbet hier sterk is omdat perceived ranges van villains dit board te vaak heeft gehit. Betekent dat ze je respect geven en veel marginale handen folden. Alleen je moet zeker zijn dat alle 2 de tegenstanders kunnen handreaden

Mvg,
      Gerv
    • Goedemiddag
      Goedemiddag
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Gerv
      Hey,

Als je contemplate om te gaan check/callen dan moet je zelf al betten ;)

In ieder geval zie je jouw 2 OCs als clean waar ik het niet mee eens ben:
      AJ/QJ/AT en zelfs flushdraws snoepen outs van je dus in feite heb je een gutshot+3-4outs

Ik ben het er wel mee eens dat Villain JTx flushdraw board wel superhard gehit heeft dus dat betekent dat je FEQ omlaag gaat dus semibluffen is niet bepaald +EV

Dus ik check/fold hier. Soms kan je cbetten op dit board omdat de villains weten dat jouw cbet hier sterk is omdat perceived ranges van villains dit board te vaak heeft gehit. Betekent dat ze je respect geven en veel marginale handen folden. Alleen je moet zeker zijn dat alle 2 de tegenstanders kunnen handreaden

Mvg,
      Gerv
      Denk jij dat de gemiddelde NL25 speler op PKR zo denkt? Ik denk het niet dus denk ik dat je dit board op deze limieten altijd moet check/folden als je geen stats hebt omdat dit board hun range superhard hit en ze denken niet ''laat ik een FD folden omdat de preflop raiser op dit board bet, dan zal hij vast een sterke hand hebben omdat hij weet dat dit board de range van mij best hard hit''

Liefde.
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Nee dat denk ik niet. :)

Maar ''altijd'' check/folden is logischerwijs ook niet profitabel dus ik verplicht mijzelf om meer dingen te suggeren in verschillende situatie's
      Mocht dit irritant zijn dan stop ik met meer info :P

Mvg,
      Gerv
    • karatsj
      karatsj
      Bronze
      Nee dat denk ik niet.

Maar ''altijd'' check/folden is logischerwijs ook niet profitabel dus ik verplicht mijzelf om meer dingen te suggeren in verschillende situatie's
      Mocht dit irritant zijn dan stop ik met meer info

Ben ik het mee eens dat je niet elke keer kan c/f in deze situaties. Maar nu ik een paar keer op de hand heb kunnen terugkijken en meer history op de villains heb was c/f in deze situatie de juiste play.
    • Goedemiddag
      Goedemiddag
      Bronze
      Sinds wanneer mag je hier trouwens NL25 handen posten? =)
    • karatsj
      karatsj
      Bronze
      Sinds wanneer mag je hier trouwens NL25 handen posten?

Mijn account op PKR is niet getracked via pokerstrategy. En je moet silver+ zijn om boven NL20 te posten.
    • Goedemiddag
      Goedemiddag
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door karatsj
      Sinds wanneer mag je hier trouwens NL25 handen posten?

Mijn account op PKR is niet getracked via pokerstrategy. En je moet silver+ zijn om boven NL20 te posten.
      Dan kan je dus geen NL25 handen posten op dit forum. :s_love:
    • karatsj
      karatsj
      Bronze
      Dan kan je dus geen NL25 handen posten op dit forum.

Maar ga deze maand een beetje grinden op party wat wel getracked is en dan kan ik mijn handen terug even op de goede plaats posten ;)