betslider in bigblinds in plaats van potsize

• giraffe1977
      giraffe1977
      Bronze
      ok echt een party newbee vraag

hoe krijg ik die betsliders op gewoon 4 keer bigblind raise etc, nu is het steeds x potsize. Ik kan nergens instellen dat ik wil raisen in vooraf gedefinieerd hoeveelheden bigblinds.

ik wil gewoon 3 x keer bigblind raise knop / 2,5 x keer bigblind raise knop etc.
  • 8 antwoorden
    • giraffe1977
      giraffe1977
      Bronze
      bump
    • Pstrats
      Pstrats
      Bronze
      [I]Preferences[/i] -> Table Options -> Bet Slider.

Daar kan je het allemaal instellen. Betten in BB werkt uiteraard alleen preflop (en volgens mij ook alleen zolang er nog niet voor je geraised is).
    • giraffe1977
      giraffe1977
      Bronze
      [quote]Oorspronkelijk gepost door Pstrats

Daar kan je het allemaal instellen. Betten in BB werkt uiteraard alleen preflop (en volgens mij ook alleen zolang er nog niet voor je geraised is).[/quote]daar heb ik idd ook zit stoeien er staat x2 x3 x4

iemand opent voor 1,50 op nl50 en ik druk x4 dan maakt hij mijn bet 10 ?( ?( ?(

als de pot unopent is en ik wil raisen en ik druk x3 dan maakt hij een bet van 3 :facepalm:

snap er echt geen moer van
    • Rafke01
      Rafke01
      Bronze
      [quote]Oorspronkelijk gepost door giraffe1977
      [quote]Oorspronkelijk gepost door Pstrats

Daar kan je het allemaal instellen. Betten in BB werkt uiteraard alleen preflop (en volgens mij ook alleen zolang er nog niet voor je geraised is).[/quote]daar heb ik idd ook zit stoeien er staat x2 x3 x4

iemand opent voor 1,50 op nl50 en ik druk x4 dan maakt hij mijn bet 10 ?( ?( ?(

als de pot unopent is en ik wil raisen en ik druk x3 dan maakt hij een bet van 3 :facepalm:

snap er echt geen moer van[/quote]werkt heel simpel
      als je 1 Bb ehbt en je druk op *4 doet ie niet 1*4 =4
      maar 1*2*3*4= 24
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Nee. Zo werkt het niet echt denk ik.

Voor zover ik weet is het meer iets als:

Unopened: #x minraise = 4bb bij 2x en 6bb bij 3x.

Weet niet of het bij geopende potten ook zo werkt, maar ik gebruik meestal 2x.
    • kastanje57
      kastanje57
      Bronze
      Het is zoals copymeister aangeeft.

2x = 4BB
      3x = 6BB
      4X = 8BB

Dat is overigens wel lastig want het is in het options menu niet anders in te stellen.
      Wanneer je 2,5 of 3 BB wil raisen, moet je of het toetsenbord gebruiken of de muiswiel.
      Zelf gebruik ik altijd de muiswiel om mijn bets te maken.

Wanneer er voor je geraised is preflop, krijg je andere waarden bij gebruik van de betknoppen. Hoe dat precies werkt, weet ik niet, daar maak ik geen gebruik van.

Postflop is het beter in/af te stellen in het options menu. Dan heb je de keuze uit 1/2, 2/3, 3/4, 1 maal pot.

Partypoker zou de keuze voor preflop betknoppen wel iets kunnen uitbreiden, zo lijkt me. Aan de andere kant, wanneer je gewend bent geraakt aan de muiswiel en/of het toetsenbord, werkt dit perfect.
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      True, zou als SNG player liever 2,5x 3x en 4x hebben. Maar we wennen er wel aan! :)
    • kastanje57
      kastanje57
      Bronze
      Ik heb de vraag over de betslider gesteld dmv de online chat functie.
      Daar vertelde men mij dat er wordt gewerkt aan een uitbreiding van de bet instellingen. Ze konden nog niet zeggen wanneer het klaar is maar dat het wordt aangepst, is zeker.

Tevens heb ik de vraag gesteld over het instellen van een "security token".
      In de FAQ wordt aangegeven dat die mogelijkheid bestaat.
      Welnu, het security token is verwijderd uit de software en ook dat wordt nu opnieuw geïmplementeerd. Wanneer dit klaar is, weet men ook nog niet.

Als alles meezit, kunnen we binnenkort een update van de party software verwachten.