ATs CO

• ElwinvW
      ElwinvW
      Bronze
      Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.25/$0.5 Fixed-Limit Hold'em (10 handed)

Preflop: Hero is CO with T, A.
      5 folds, MP3 raises, Hero 3-Bets, 3 folds, MP3 calls.

Flop: (7.4 SB) 4, Q, T (2 players)
      MP3 bets, Hero raises, MP3 calls.

Turn: (5.7 BB) 8 (2 players)
      MP3 checks, Hero bets, MP3 raises, Hero folds, MP3 gets uncalled bet back.

Final Pot: 6.7 BB.

Onbekende vilain, ik raise op flop in geval hij flush draw bette echter na c/r op turn was qx de enige optie niet?

(yup overgestapt naar 25/50, het gaat goed plus 45$ laatste 2 dagen! 2 tafeltjes en rustig grinden!)
  • 3 antwoorden
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Pre mag je ATs volgens charts net raisen dus dat is prima.

Maar wat je op flop doet snap ik dan niet zo. Je kunt zijn range redelijk beperken tot 99+, KJs+ en KQ (misschien iets wijder) maar daar zitten gewoon erg veel handen in die jou beat hebben dus ik snap je raise niet en al helemaal niet je redenering voor de raise ;) .

Je zegt te protecten maar je hebt maar middle pair. Dit lijkt me eerder een spot om slechts te callen en dan maar zien wat er komt omdat je vaak al achter ligt.
    • DukeFreedom
      DukeFreedom
      Black
      Ik zou inderdaad enkel downcallen op het board als dit. Raisen bereik je zo weinig mee. Je gaat er alleen maar meer actie van betere handen mee uitlokken. De fold op de turn is wel ok, maar je loopt met deze speelstijl tegen sommige agressief spelers toch ook het risico dat hij dit doet met een flushdraw/straightdraw.
    • ElwinvW
      ElwinvW
      Bronze
      Ja ik zie er een beetje verloren en onbeholpen uit in deze hand! Thx voor de uitleg!