id opgestuurd, geen antwoord

• bassieundadriaan
      bassieundadriaan
      Bronze
      In de afgelopen tijd heb ik mijn startkapitaal verviervoudigd op William Hill. Met dank aan de artikelen en video's! Dit wil ik graag uitcashen om eens ergens anders te gaan kijken.
      Na contact te hebben gehad met support, heb ik de benodigde documenten opgestuurd. Dit is inmiddels een week geleden en ik heb niks meer van de beste mensen vernomen.

Is dit gebruikelijk bij WH?
      Hoe lang duurt het gemiddeld voor ze de check hebben gedaan?
  • 4 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey bassieundadriaan,

Allereerst gratz met het verviervoudigen van je BR! Weet je al bij welke room je wilt gaan kijken?

Over de ID-check bij WH. Normaal gesproken zou dit binnen een paar dagen afgehandeld moeten zijn en zou je je geld moeten kunnen uitbetalen.

Momenteel zijn er bij WH echter wat problemen in hun personele bezetting door een eventuele relocatie naar London. Hierdoor zijn er wat minder werknemers actief op dit moment waardoor de processen allemaal een stuk langzamer verlopen helaas.

Ik durf nu nog niet aan te geven wanneer alles weer op schema ligt. Misschien kun je het beste even een reminder mailtje sturen om te vragen wat de status van de id-check is. Dan weet je in ieder geval wanneer je ongeveer de afronding van de controle kunt verwachten.
    • 6MaxGrinder
      6MaxGrinder
      Bronze
      Ik moest dit ook doen, en het was bij mij binnen 1 dag geregeld.
    • bassieundadriaan
      bassieundadriaan
      Bronze
      Gelukt! Ik heb net contact gehad met de online support en die hebben me goed geholpen.
      Ik ben op zoek naar een room met goede 1st deposit bonus en met traffic in de middaguren.
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      Als je william Hill goed vind zou ik voor Titan gaan, zelfde traffic en software en spelers.