Hallo allemaal!

• RakishiA
      RakishiA
      Bronze
      Hey,

Mijn naam is Ahmed en ik ben sinds gister op dit forum aanwezig.
      Ik heb al iemand genaamd 9toFive 5200$ zien winnen in de korte tijd dat ik hier aanwezig ben. :)

Ik heb de fixed limit quiz gehaald en het startkapitaal aangevraagd, dit was bij een goede vriend van mij die hier ook lid is. Vandaar dat misschien mijn kapitaal is afgewezen door het zelfde IP ofzo?? In ieder geval dit wouden ze me niet vertellen dus moet ik er maar vrede mee hebben.

Heb ondertussen bij Poker770 de $7.70 free aangevraagd en ga daar lekker mee spelen. Hopelijk bereik ik er wat mee :D Zo niet dan zal ik waarschijnlijk een storting maken op een andere site die wat mooier is als deze 770 site.

Bedankt voor het lezen en we zien elkaar op het forum! :)
  • 5 antwoorden
    • 6MaxGrinder
      6MaxGrinder
      Bronze
      Welkom! :D
    • Orodin
      Orodin
      Bronze
      Hey Ahmed,

Welkom op het forum hier :) .

Ik moet zeggen dat Poker770 geen slechte keuze is, hoor. Niet alle pokerrooms zijn even mooi, maar ik denk dat het belangrijker is dat je een room zoekt waar een boel slechte spelers zitten waar je veel van kunt winnen. Ja, toch? :)

Veel succes in ieder geval!

Groeten,
      Orodin
    • RakishiA
      RakishiA
      Bronze
      Ja dat klopt, bij Poker770 duurt het ook wel even tot je het geld krijgt dus in de tussentijd maar even de basic artikelen doorlezen.
    • Orodin
      Orodin
      Bronze
      Heel goed :) .

Speel je tracked via PokerStrategy bij Poker770? Zo ja, dan heb je straks het voordeel dat je bronze wordt (als je voldoende StrategyPoints haalt), en dan komen er meer artikelen en video's tot je beschikking om te lezen en kijken en van te leren! :)
    • RakishiA
      RakishiA
      Bronze
      Ik heb de bonuscode PSVIP gebruikt tijdens het registreren, het is nu alleen nog even wachten op de $7.70, misschien maak ik er wel gelijk een storting bij om een 200% bonus te krijgen.

Is denk ik veel profitabeler om tegelijkertijd ook een bonus vrij te spelen.

Ik zat net even te kijken maar is het niet veel profitabeler om op een site zoals PokerHeaven of 24hPoker te spelen en 30% rakeback te ontvangen?