AQ 2 paar op river, donken?

• pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Een van de eerste handjes uit een sessie, besluit hier op river te donken omdat ik vaak denk voor te liggen en de A vaak een kaart is waar ie niet meer op zal betten denk ik.

Flop mag ik volgens odds en outs callen en turn call ik nog omdat die gast best loose speelde. Als ik kijk naar zijn spel pre denk ik dat ie geen QQ heeft, gezien zijn VPIP van 72, PFR van 20 en 3-bet van 17.6.

Misschien nog TT of een straatje of zo maar vaak 2 paar daarom denk ik vaak voor te liggen en lijkt me een bet dus wel ok. Na zijn reraise easy call aangezien TT nu wel aannemelijker wordt.

Is deze gedachte en mijn inschatting van range beetje ok?

Grabbed by Holdem Manager
      Limit Holdem $0.10(BB) Replayer
      SB ($6.99)
      Hero ($2.40)
      UTG ($2.75)
      UTG+1 ($15.24)
      UTG+2 ($4.14)
      MP1 ($4.09)
      CO ($0.94)
      BTN ($9.45)

Dealt to Hero Q:spade: A:club:

UTG calls $0.10, fold, fold, fold, CO calls $0.10, fold, fold, Hero raises to $0.20, UTG calls $0.10, CO calls $0.10

FLOP ($0.65) T:spade: 3:heart: Q:club:

Hero bets $0.10, UTG folds, CO raises to $0.20, Hero calls $0.10

TURN ($1.05) T:spade: 3:heart: Q:club: 9:diamond:

Hero checks, CO bets $0.20, Hero calls $0.20

RIVER ($1.45) T:spade: 3:heart: Q:club: 9:diamond: A:spade:

Hero bets $0.20, CO raises to $0.34 (AI), Hero calls $0.14
  • 2 antwoorden
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      weer 2 hands in 1 thread :facepalm:
    • DukeFreedom
      DukeFreedom
      Black
      Gezien hij bijna all-in is, gewoon bet/bet/bet/bet/bet en nergens een call. Wat betreft zijn range, die is enorm groot overal. Hij called preflop 72% van de handen he!

Als hij niet bijna all-in zou zijn, is de flop een makkelijke 3-bet. Met TPTK heb je meestal de beste hand en je moet protecten tegen straightdraws.

As played zou de river b/c wel prima zijn dan. De A gaan ze te vaak op checken terwijl ze wel callen als jij donked. Na een raise is het risico op KJ te groot.

Wat betreft zijn range, als ik er even van uitga dat hij niet bijna all-in zou zijn, dan zijn Qx verreweg de meeste handen in zijn range. KJ, J9, Tx, wellicht pocket pairs zijn ook allen prima mogelijk t/m de turn.

Na zijn river raise wordt het meer Q9/QT/KJ/AT. QQ en TT zitten in principe uberhaupt niet in zijn range, gezien hij die met z'n preflop stats gewoon preflop raised.