Nl 5 - Aj

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      hoe speel ik hier? sb donkt uit, dus ik besluit te callen. door te raisen isoleer ik vaak enkel tegen beter. turn bet hij halve pot, waardoor ik geneigd ben hem niet echt op een made hand te zetten, maar eerder een draw of Ax. wat doe ik hier op de river?

Known players:
      Position:
      Stack
      SB:
      $11,76
      Hero:
      $5,56

0,02/0,05 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Elephant 0.88 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BU with A:spade: , J:diamond:
      6 folds, Hero raises to $0,15, SB calls $0,13, BB folds.

Flop: ($0,35) A:diamond: , 8:diamond: , 4:club: (2 players)
      SB bets $0,34, Hero calls $0,34.

Turn: ($1,03) 6:spade: (2 players)
      SB bets $0,49, Hero calls $0,49.

River: ($2,01) T:diamond: (2 players)
      SB bets $0,96, Hero calls $0,96.

Final Pot: $3,93

Results follow (highlight to see):
      Hero shows (As Jd)
      SB shows two pairs, azen and vieren (Ah 4h)

SB wins with two pairs, azen and vieren (Ah 4h)
  • 2 antwoorden
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Dit is zo een handje waar je echt reads nodig hebt op hem imo.

Op de river call ik daarom ook voor info. Je krijgt goede odds al denk ik dat je hier altijd beat bent.
    • darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      Ja, het is inderdaad wel handig als je een idee hebt hoe vaak iemand dat doet en met welke handen hij dat doet. Maar goed, soms heb je dat nu eenmaal niet :)

Je motivatie om de flop te callen vind ik prima. Raisen heeft daar geen zin.

De turncall maak ik ook. Hij kan ook nog steeds zijn FD uitbetten.

Op de river beat je eigenlijk niks meer :( . De FD is aangekomen. Je bent beat door AT/AQ en AK en ik zie deze speler A9 geen 3 straten betten voor value.

Je kan daar callen voor info, maar ik denk dat je hier wel genoeg info krijgt dat je beat bent, dus de river lijkt me een fold.

Wil je trouwens de volgende keer de resultaten weglaten? Ik weet dat je ze kan highlighten, maar tis toch erg verleidelijk om een keer te kijken ;) . En eigenlijk doen de resultaten er ook niet toe he, als je de hand maar goed speelt.