Nl 5 - 88

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      kan ik hier op de turn nog een keer barrelen? lijkt me het wel een prima kaart voor?

Known players:
      Position:
      Stack
      Hero:
      $5
      BU:
      $2,99

0,02/0,05 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Elephant 0.88 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is SB with 8:diamond: , 8:club:
      6 folds, BU calls $0,05, Hero raises to $0,25, BB folds, BU calls $0,20.

Flop: ($0,55) T:diamond: , 9:spade: , 6:heart: (2 players)
      Hero bets $0,4, BU calls $0,40.

Turn: ($1,35) A:diamond: (2 players)
      Hero bets $0,96, BU calls $0,96.

River: ($3,27) 3:diamond: (2 players)
      Hero checks, BU bets $1,38 (All-In), Hero folds, BU gets uncalled bet back (All-In).

Final Pot: $3,27
  • 2 antwoorden
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Op de flop is een cbet om overcards te laten folden wel goed.

Op de turn denk ik dat hij te weinig van zijn callingrange flop gaat doorspelen, 88+ , AQ+ dus ik barrel niet.
    • darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      Ik heb er wel even over moeten nadenken aangezien er argumenten voor en tegen zijn:

voor:
      Deze speler heeft een WTSD van 0 over 63 handen, dat is geen grote samplesize, maar dat betekent toch iets.
      Daarnaast kan hij gecalled hebben met een hand als KT/QT/JT/JJ/J9s of QJ/KQ (die laatste lijkt me minder waarschijnlijk). Dat zijn handen die een speler nog vaak zal folden tegen een second barrel. Als je hier checkt, dan is het om c/f te spelen, en er zijn toch heel veel spelers die een flopbet callen op dit soort boards, maar opgeven op een scarecard op de turn.

tegen:
      de speler lijkt toch wel een fish. Hij is shortstacked en ik denk inderdaad ook dat hij hier niet vaak meer zal opgeven als hij je op de flop callt.

Daarom denk ik dat je inderdaad beter niet kan barrelen op deze kaart en dat je de hand na de call op de flop, kan opgeven (en hopelijk naar de SD kan brengen)

Mocht de speler hier een fullstack hebben, dan zou ik hier zeker doorbarrelen.
      Mocht je hier trouwens tegen een fullstack speler informatie hebben over zijn foldtocbet flop% en zijn fold tocbet turn%, dan kan je wel een beter besluit nemen. Foldt hij normaalgezien 30% op de flop maar 70% op de turn ==> prima. Foldt hij normaalgezien 70% op de flop en maar 10% op de turn ==> geen second barrel.