Uur tijdsverschil

• 5 antwoorden
    • Winterdream
      Winterdream
      Bronze
      Euhm waar ga je precies heen met die vraag....

Ga je behalve de klokken in je huis ook alle klokken op de pokersites aflopen?

T springt gewoon allemaal netjes over naar de goede tijd als je het op Amsterdam hebt staan. Als je de tijd van de pokerroom gebruikt dan zal je bij sommige idd een tijdverschil zien van een uur...

Verder springt de tijd om, om 3 uur snachts dus het is ook niet zo dat je dan net in de war komt met het aantal games dat je op een dag moet halen want je hebt dan heel de dag nog....

En je handhistories gaan gewoon mee...

Van de week had ik voor fun de klok op 8 uur terug gezet omdat ik niet wilde weten dat het al zo laat was... toen kreeg ik ook al mn handhistories in pacific time... dat was minder slim...
    • RemyAlleenOpDeWereld
      RemyAlleenOpDeWereld
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Winterdream
      Euhm waar ga je precies heen met die vraag....

Ga je behalve de klokken in je huis ook alle klokken op de pokersites aflopen?

T springt gewoon allemaal netjes over naar de goede tijd als je het op Amsterdam hebt staan. Als je de tijd van de pokerroom gebruikt dan zal je bij sommige idd een tijdverschil zien van een uur...

Verder springt de tijd om, om 3 uur snachts dus het is ook niet zo dat je dan net in de war komt met het aantal games dat je op een dag moet halen want je hebt dan heel de dag nog....

En je handhistories gaan gewoon mee...

Van de week had ik voor fun de klok op 8 uur terug gezet omdat ik niet wilde weten dat het al zo laat was... toen kreeg ik ook al mn handhistories in pacific time... dat was minder slim...
      Ligt er toch echt aan wat de server time van de pokersite is, of ze daar ook de klok een uur terugzetten(kan volgens mij verschillen per tijdzone) anders is er ineens bijv 7 uur i.p.v. 6 uur tijdsverschil en begint een toernooi nu bijvoorbeeld om 8 uur en volgende week om 7 uur.

Edit ik vind dat toch handig om te weten
    • RemyAlleenOpDeWereld
      RemyAlleenOpDeWereld
      Bronze
      Geldt niet voor wintertijd dus was toch een lompe vraag van mij :coolface:

Europa
      Europese Unie, Engeland (UK)
      Begin: Laatste zondag in maart om 01:00
      Eind: Laatste zondag in oktober om 01:00

Noord-Amerika
      Begin: Eerste zondag in april
      Eind: Laatste zondag in oktober
    • Winterdream
      Winterdream
      Bronze
      Ah op die fiets, je bedoelde als er twee verschillende momenten zijn..

Mja dan nog heb ik meestal mijn klok op onze eigen tijd staan, dus een toernooi dat ik om 20.00 een week later heb aangevinkt zou dan nog steeds om 20.00 moeten zijn, omdat die omschakeling al automatisch in de berekening zit... Als in op een site als PokerStars zou je daar dan nooit last van moeten hebben.... Toch...?

Hehe nou ja succes met omschakelen in ieder geval! ;) We doen net alsof we dit weekend een uur langer kunnen grinden :D
    • RemyAlleenOpDeWereld
      RemyAlleenOpDeWereld
      Bronze
      :D maak ik ook gebruik van :s_biggrin:

idd toch een nieuwsbericht van pokerstrategy voor de duidelijkheid

http://nl.pokerstrategy.com/news/content/Wintertijd:-klok-een-uur-achteruit_53180/