Feedback 10k freeroll poker770

• kennethjeu
      kennethjeu
      Bronze
      Hej,

ik weet totaal niet waar ik feedback kan geven over nieuwsitems, maar ik stootte net op een lastig foutje. In het nieuwsitem staat dat het 10k+package toernooi op poker770 te vinden was onder de 'Specials', maar onder die rubriek staat enkel de 10k van 27november. Somige leden vroegen zich daarom al af of deze was verplaatst. Het toernooi staat echter wel in de lijst onder 'All Tournaments". Dan nog een kleine opmerking over de tijdstippen. Die van de lobby van het toernooi die verschillen 1u van de tijdstippen op de site (1u later dan die van op de site). Misschien een kleine rechtzetting zo snel mogelijk, zodat er niet te veel misverstanden optreden?

Groetjes!!!

Edit: Net post nog eens gelezen, had het weer te snel gelezen en gezien dat je het toernooi moet zoeken onder private en niet Special :D daar vind je hem dus wel... Dan deze post toch maar laten staan voor de uren ;)
  • 3 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      hey Kenneth,

Bedankt voor je feedback. Het is inderdaad wat verwarrend dat de toernooien soms in verschillende subsecties staan. Gelukkig stond het in dit geval wel goed uiteindelijk :s_cool:

Over de tijd: Dit komt door de verandering van zomer naar wintertijd.
      Bij sommige rooms veranderen hierdoor de toernooitijden. Binnenkort zal dit dan nog een keer gebeuren wanneer in de VS de tijd teruggezet wordt.

Let dus komende weken altijd even extra op bij dergelijke geplande toernooien. Mocht er onverhoopt een foute tijd tussen zitten, laat het dan zeker even weten.

ps: Hoe ging de freeroll gisteren?
    • kennethjeu
      kennethjeu
      Bronze
      was spijtig genoeg 10tal plaatsen verwijderd van ITM :(
      volgende op het schema is de 19K van PP :D
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      dan daar maar meteen het package shippen :s_cool:

Heb je je ook ingeschreven daarvoor in de engelse thread?
      http://www.pokerstrategy.com/forum/thread.php?threadid=155052

Anders doe het nu meteen even zodat je het niet vergeet

Good luck alvast!