HoiHoi

• Nieleman93
      Nieleman93
      Bronze
      Hoihoi, Ik ben Nieleman :D

Na een kleine periode het pokeren aan de kant te hebben gezet, besloten om het toch weer op te pakken. Ik speel vooral Pot Limit Omaha aangezien ik het nooit voor elkaar kreeg Texas Holdem te beaten. :facepalm:

Ben met de gratis 50 dollar maar eens gaan spelen en kijken wat er zo snel uit te halen viel.
      (Niet goed gedaan natuurlijk, meteen met deze mentaliteit beginnen. Maar helaas ;) ).

Gelukkig is het vandaag goedgekomen en is de Bankroll naar +- 490 uitgebreid
      Dus vanaf nu de tijd om aan BR management te gaan doen.
      Het doel van de BR die ik nu heb is het uit te bouwen tot een roll waarmee ik stabiel $1/$2 mee kan spelen.

Nog wel even een kleine vraag, zijn er ook coachings voor *Pot Limit Omaha* ik heb de website even doorgezocht maar kon het niet vinden.

Sorry trouwens dat het plaatje zo groot is, krijg het om een of andere niet verkleint zonder veel kwaliteitsverlies ;)

• 5 antwoorden
    • 6MaxGrinder
      6MaxGrinder
      Bronze
      Welkom! :D
    • Nieleman93
      Nieleman93
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door 6MaxGrinder
      Welkom! :D
      Dankje! :D

Even een vraag aan de andere gebruikers , wat betekent het als je bonus van PartyPoker op Exhausted staat? Ik heb nog niet de vereiste PartyPoints gehaald (65 ofso).
      Daarom vind ik die status zo raar ?(
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey Nieleman,

Welkom op het forum! De graph ziet er zeker veelbelovend uit. Lijkt me toch wel een goede start zo. Nu alleen nog een goed BRM hanteren, zodat je zeker weet dat je na je start niet omlaag duikelt.

Momenteel hebben we geen live coaching voor omaha in het Nederlands of Engels. Er is wel een Duitse coaching op dinsdag van 18:30 uur tot 20:00. Maar ok, ik weet niet hoe je Duits is :s_cool:

Heb je al in de videosectie gekeken? Daar staan meer dan 100 video's van verschillende niveaus over PLO. Je vindt de vids via onderstaande link:

Had je al veel gespeeld voor je pokerbreak?
    • katjoeng
      katjoeng
      Bronze
      Welkom Nieleman.
      Grafiek ziet er goed uit.
      Ik ben zelf ook bezig met PLO Omaha, maar nog op de laagste stakes.
      Hoop snel het spel onder de knie te krijgen en wie weet komen we elkaar nog eens tegen op de tafels :-)
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hoe gaat het inmiddels, de stijgende lijn nog goed kunnen vasthouden?