JanJB goes MTT

• JanJB
      JanJB
      Bronze
      Update 7 november.

Eigenlijk vind ik HU SNG best boring, de video's van Don Bartos hebben me geïnspireerd, vrijdag wat MTT gespeeld en daar erg veel plezier in gehad. Daarom ga ik alle filmpjes kijken van Don Bartos over MTT, 180's en ICM en me storten op de MTT. Dat ik wat HU ervaring heb opgedaan komt daarbij goed uit voor als we eens een HU bereiken in een MTT.

Beste allen,

Na een actief begin sinds mijn inschrijving op PS ben ik een tijdje weggeweest. Dit was met name omdat mijn roll bijna volledig op FT stond en de hele gang van zaken nogal een deceptie was. Ik speelde daar overigens vooral PLO 10/25 rush. Na het debacle rond FT was mijn plezier in het spel vergaan en kon ik me niet zetten tot het spelen van poker. Als je er geen plezier aan beleefd moet je het ook niet doen vind ik, ik speel voor plezier, beter te worden en winst te maken. Het eerste aspect is uiteraard het belangrijkste en als dat ontbreekt worden de andere twee aspecten ook moeilijk.

Toch is na een tijdje het weer gaan kriebelen. Ik had nog $100 first aid staan op 888, dank PS, en nu is dat uitgegroeid tot $181.40. Ik speel nu voornamelijk PLO DON toernooien, die vind ik vrij goed te beaten maar er runnen niet bijzonder veel games. Daarom wil ik me daarnaast gaan verdiepen in NL Heads-Up, dit wordt steeds populairder en een aantal bloggers spelen NL HU Cash en/of SNG. Ik ga uiteraard beginnen op de SNG i.v.m. BRM. Het gaat mij niet zozeer om winnen, maar eerst om NL HU SNG goed te beheersen. Daarom start ik op de laagste limiet, $1.10. Als ik daar over 100 games meer dan tweederde win, dus minimaal 67 van de 100, mag ik van mezelf upmoven om dan op de volgende limiet weer zo verder te gaan. Win ik er minder dan 50 in 100 games zal ik weer downmoven.

Aangezien ik begin met NL HU SNG en daar niet echt artikelen over te vinden zijn, ben ik op zoek naar goede videos. Tips hoor ik dan ook graag. Deze blog is vooral bedoeld om mezelf te motiveren bepaalde doelen te behalen.

Doelen tot en met morgen (oktober):
      - proberen goldstatus te behalen zodat ik het artikel over Nashranges kan bestuderen.

Doelen tot eind november:
      - minimaal 1 limiet upmoven
      - ondertussen naast 1 tafel HU SNG PLO DON blijven spelen als er games runnen.
      - BR minimaal $300
      - aangeraden videos kijken
      - goed bij blijven lezen/reageren in het NL HU forum
      - gold status halen/behouden
      - bij blijven lezen/reageren in blogs over NL HU SNG
      - Goud promo halen dus 20 dagen $2,50 raken bij 888 (1 dagen gehaald, 19 dagen te behalen)

BR: $200
      Cashouts oktober: $109,90
  • 37 antwoorden
    • 1
    • 2