Wat vind jij?: De HEM2 iPhone-app

• Bollebeertje
      Bollebeertje
      Bronze
      Beste mede-tablescanners (of hoe je het ook schrijft),

Ik was benieuwd of er mensen zijn die al gebruik hebben gemaakt van de HEM2 iPhone-app. Bij mij staat hij op mijn iPad en iPhone.
      Ik ben al zover gekomen dat ik een "Channel" heb aangemaakt, maar geen idee hoe ik dan mijn handen naar de cloud-dienst toegestuurd krijg. Dat is in elk geval iets wat ik nog moet gaan uitzoeken.

De app is een leuk concept omdat je altijd overal je handen mee kan nemen. Ik vroeg mij af of jullie het een handig programmaatje vinden en waar en wanneer jullie het dan zoal voor gebruiken. Is het een gebruikersvriendelijk programma of zijn er nog wel wat verbeteringen mogelijk?
      Laat het weten wat jij ervan vindt!

Groetjes,

Marek
  • 6 antwoorden
    • Toxicgod
      Toxicgod
      Bronze
      Sorry ik heb geen Iphone of Ipad :s_frown: ben een Android user ;)
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Ik doe niet aan apples en aps. dus geen idee.

Tot nog toe snap ik trouwens bizar weinig van HM2 ook, dus ik blijf voorlopig op HM1 hangen.

HM2 oogt voor mij in eerste instantie zeer onduidelijk, in tegenstelling tot HM1
    • vanPollum
      vanPollum
      Bronze
      Ben het met Zeezout eens..., is wel ff wennen, hoewel meer functionaliteit en analyse-mogelijkheden. Mis ook nog wel wat dingen die in HM1 wel zaten... En buggy, maar ja = Beta.

Ik meen dat de Iphone/Ipad app alleen werkt als je gebruik maakt van de HM-sync.
    • Bollebeertje
      Bollebeertje
      Bronze
      Geeft niet toxicgod! Binnenkort komt er ook de android-app voor.
      Ik zie inderdaad dat je de clouddienst moet gebruiken. Deze is de eerste 6 maanden gratis en daarna betaal je er $20/per jaar voor. Ik krijg echter maar geen handen op mijn iPhone gezet. ?( Ik volg het stappenplan wat ik aangeboden krijg op de website van HM2, maar kom er maar niet uit.

Ik ben het ook wel met zeezout eens, het is inderdaad nog even uitvogelen waar alles staat en hoe alles werkt. Maar ik moet wel zeggen dat het er mooier uitziet dan HM1. Ik gebruik alleen nagenoeg niet alle functies die ze beschikbaar stellen. Ik vind alleen de HUD het belangrijkst en die kan je geloof ik ook naar wens aanpassen.
    • Frietje1986
      Frietje1986
      Bronze
      Nice!

Alleen gebruik ik PT3 en een Samsung Galaxy S. Was ook even benieuwd of er wellicht een manier is om een zooi handen ("marked for review") op de een of andere manier te uploaden naar mijn phone. (Of wellicht zelfs te streamen.)

Iemand enig idee?

Mzzl :P
    • Bollebeertje
      Bollebeertje
      Bronze
      Heeft PT3 geen android App?
      Ik denk als je zelf apps zou kunnen maken dat het heel makkelijk is om zo'n app in elkaar te flansen. Je hebt een bepaalde input (handcodes) en die hebben een output (de vormgeving ervan). Ik weet dat ze een programma bij Apple hebben, iets van developerssoftware, maar hier betaal je geloof ik iets van $79 in het jaar voor.
      Misschien zou je een suggestie bij ze kunnen doen :) ?