Posten van handen

• 5 antwoorden
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Hey Broodjkaas,

Je moet silver member zijn om daar te kunnen posten. Het is echter super makkelijk om silver te worden.

Als je 1 StrategyPoint per dag haalt, dan krijg je 10 bonuspunten. En als je de $11 SnG's speelt zit je daar zo aan. Dus binnen een paar dagen kun je al silver zijn. Daarnaast hebben nog andere promoties waarbij je SP's kan verdienen, bijvoorbeeld voor het posten op het forum. :)

Verder slot kun je voor het aanmaken van een MoneyBookers account via ons eenmalig 100 StrategyPoints ineens krijgen, waarmee je meteen silver bent. En tot slot kun je natuurlijk een gratis $50 Startkapitaal aanvragen en daarmee de SP's verdienen. Mogelijkheden genoeg dus! ;)
    • broodjkaas
      broodjkaas
      Bronze
      Hallo Nordin,
      helaas heb ik al een account op een site waar ik d.m.v. Vip status e.d. een uitstekende rakeback heb en waar ik dus niet zo graag weg wil. Daarom is het niet mogelijk m.b.v. strategypoints de silverstatus te bereiken. Een moneybookers account heb ik helaas al, en met het posten op het forum kan ik maximaal 33 punten verdienen, en kom ik er dus 67 te kort voor silver status.
    • Bollebeertje
      Bollebeertje
      Bronze
      Hey broodjkaas,
      Wat een goede optie zou zijn (wat ik zelf ook doe) is via pokerstrategy een account aanmaken op 888poker en daar de gratis $8 laat storten, ik zorg er dan voor dat ik elke 1SP haal zodat ik de 10 bonus krijg. Maar ik zie dat je nog basic bent dus heb je ook nog de mogelijkheid om je gratis $50 ergens op een tracked site te laten storten.
      Zoals je dus misschien al door hebt kan niet je huidige account gekoppeld worden aan PokerStrategy? Je zult er dus wat anders voor moeten doen.

Groetjes,

Bollebeertje
    • broodjkaas
      broodjkaas
      Bronze
      Hee Bollebeertje,
      ik ben een 11$ sng grinder en zit tgen de 22's aan, dus 8$ bonus is niet zo interessant. Daarbij heb ik meer aan een first deposit bonus dan aan 50$ bonus, en heb ook weinig zin om mijn startkapitaal weer naar een fatsoenlijk br te gaan grinden.
    • Pstrats
      Pstrats
      Bronze
      He broodjkaas,

Als je een bankroll hebt welke bijna geschikt is voor $22 SNG's dan zou je ook kunnen overwegen om de silver status te kopen (link). Is slechts $49 voor een heel jaar (iets meer dan 2x BI op $22). Als je denkt dat het beoordelen van jouw handen je spel zal verbeteren dan zal je die $49 zo terugverdiend hebben.