$1.50 turbo 18 A9o SB, resteal?

• PhantomR32
      PhantomR32
      Bronze
      Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $400(BB) Replayer
      Hero ($4,749)
      BB ($6,565)
      CO ($7,765)
      BTN ($7,921)

Dealt to Hero A:spade: 9:club:

fold, BTN raises to $849, fold, fold

BTN wins $1,100

villain heeft 28/17 over zo'n 50 handjes en op een eerdere spot waar hij zo'n rare steal maakte shove ik er overheen met QQ (had 'm covered) en callt ie met AA
  • 7 antwoorden
    • HavikJo
      HavikJo
      Bronze
      Ik zit niet thuis dub heb SngWizz en pokerstove ff niet bij de hand, maar denk dat een reshove hier tegen zijn stealrange prima is.
      Je hebt 12BB, fold equity en prima equity, al zitten er wel veel dominated A's in zijn range. Zal thuis ff in wizz kijken!
    • PhantomR32
      PhantomR32
      Bronze
      En en en? :f_biggrin:
    • broodjkaas
      broodjkaas
      Bronze
      Ik heb villain een openingsrange van 22.9% gegeven en een callingsrange van 13.3%, ik weet niet of dat reëel is, maar in dat geval moet je volgens sngwiz 22+, AT+, A8s+, KJ+, K9s+, QT+, Q8s+, JT, J8s+ pushen, en is dit dus net een fold
    • HavikJo
      HavikJo
      Bronze
      @Broodje kaas,

Als ik dezelfde ranges invoer krijg ik een veel tightere reshove range namelijk 99+ AK,AQs+. Dus ben benieuwd hoe jij dit gedaan hebt.

Je openingsrange lijkt me niet helemaal goed, ik denk dat BTN hier wel tegen de 35% opent, misschien meer. Is een beetje stats afhankelijk.

Callrange van 12% lijkt me wel oke(44+ A7s+ KQ)

Sng wizz geeft hier nog aan dat het een fold is. reshove is +EV met (66+,A10s+)

Pas bij een stealrange van 41% wordt reshoven met A9o profitable. denk dat een fold hier dus toch een beste is tenzij je een goede read hebt dat hij veel steelt.
    • broodjkaas
      broodjkaas
      Bronze
      eigenlijk eerste keer dat ik zo zelf een hand importeer, maar je kon kiezen tussen $ en cEV oid en als ik hem op $ zette kreeg ik ook zo'n soort range, wist alleen niet welke ik moest gebruiken.
    • HavikJo
      HavikJo
      Bronze
      Als je een 18mans reviewed in SNGwizzard kan je de Finale tafel handjes evalueren met $EV. Dat is het beste omdat je rekening houd met de waarde van je stack.
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Silver
      Hi PhantomR32,

Ten eerste, excuses voor de late beoordeling, dit is mede veroorzaakt door de vele replys, maar ook doordat ik zelf nogal chronisch achter lig met beoordelen.

Hier is idd, zoals HavikJo zegt, het rekenkundig analyseren van de hand om vervolgens te kijken wat het handigst is het beste.

Dit voorbeeld, SNGwizard, was al gegeven, maar ik geef je nu het plaatje erbij. Ik vind de uitkomst eerlijk gezegd vrij bizar, had niet gedacht dat je tegenstander zo loose moet zijn, wil je push goed worden.

De push kan wel goed zijn dus, als je tegenstander als een echte bully any two opent uit de bu, dan is de push vrij duidelijk zelfs, maar onder normale omstandigheden is het een duidelijke fold. Dit heeft alles te maken met de bubble-achtige situatie die je hier hebt, hoewel je technisch niet op de bubble zit, is de prijzenverdeling zo, dat je niet echt anders dient te spelen dan op de bubble.