Poker770: vraagje

• 19 antwoorden
    • RemyAlleenOpDeWereld
      RemyAlleenOpDeWereld
      Bronze
      Wanneer kan ik mijn gratis $50 kapitaal laten uitbetalen?
      • Als je $50 aan rake gegenereerd hebt.
      • Als je minimaal $20 gestort hebt.
      • Je kunt het geld enkel op dezelfde manier uitcashen als de wijze waarop je de storting maakte.

Ik denk dat je het een niet los moet zien van het andere dus je moet aan alle voorwaarden voldoen lijkt mij
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door RemyAlleenOpDeWereld
      Wanneer kan ik mijn gratis $50 kapitaal laten uitbetalen?
      • Als je $50 aan rake gegenereerd hebt.
      • Als je minimaal $20 gestort hebt.
      • Je kunt het geld enkel op dezelfde manier uitcashen als de wijze waarop je de storting maakte.

Ik denk dat je het een niet los moet zien van het andere dus je moet aan alle voorwaarden voldoen lijkt mij
      Si, je moet inderdaad aan beide (of alle drie, hoe je het wilt zien) voorwaarden voldoen om te kunnen uitbetalen.
    • katjoeng
      katjoeng
      Bronze
      Kun je op Poker770 ook ergens zien hoeveel dollar rake je al hebt gegeneerd, of moet je dat ergens zelf berekenen?
    • pbijvoet
      pbijvoet
      Bronze
      Zelf een beetje berekenen aan de hand van de punten die je gehaald hebt. Moet je wel opletten dat je je bonuspunten niet meerekend.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Zodra je 250 StrategyPoints hebt, zou je eigenlijk genoeg rake moeten hebben om het startkapitaal vrijgespeeld te hebben.

Hierbij moet je inderdaad wel geen bonuspoints mee tellen.
      Wanneer je denkt dat je er bent, kun je het beste even contact opnemen met de live support van Poker770. Zij kunnen namelijk direct in je account zien hoever je bent met het vrijspelen van het startkapitaal.
    • katjoeng
      katjoeng
      Bronze
      Ok dank je wel.
      Zit net boven de 250 SP zonder de bonus punten :-)

Heb alleen geen eerste storting gedaan, daar wilde ik nog mee wachten.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Nice, dan zou je al klaar moeten zijn met het vrijspelen :s_cool:

Zodra je zelf een storting maakt krijg je ook nog een bonus om vrij te spelen van 200% tot $2.000
    • katjoeng
      katjoeng
      Bronze
      Als ik op Poker770 speel zie ik linksboven in het scherm aan de tafel waar ik speel het volgende staan:

Points770: 13,87
      Points770 Status: 5,55

Kan ik hier makkelijk een vergelijking maken met het aantal verdiende SP's?

Groet,
      Katjoeng
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Nee voor cashgames is dit niet precies te zeggen. Al kun je het na een tijdje waarschijnlijk wel goed inschatten.

Maar bij cashgames ligt dit ook aan je speelstijl, hoeveel handen je speelt etc. Dit komt omdat de punten worden verdeeld aan de hand van de rake in de handen waarin je actief bent. Dit kan per speler verschillen.

Bij toernooien en SnG's kun je het wel precies zeggen, omdat je per $1 aan rake een vast aantal 770-punten krijgt.
    • katjoeng
      katjoeng
      Bronze
      Ok dank je wel :-)
      Misschien kan ik eens kijken naar de verhoudingen bij de Cash Table geschiedenis en het aantal verdiende 770 points per dag op Poker770 en de verdiende SP's, omdat ik nu alleen maar PLO Omaha speel.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Op deze pagina zie je hoeveel points je krijgt per "rake-range"

http://www.poker770.com/en/vip-club

Dus als je een hand speelt waarbij $1.80 aan rake genomen wordt, dan krijg je daarvoor 10 Poker770 points.

Door deze ranges is het dus echter ook moeilijk precies in te schatten, want bij $1.76 en $2.00 rake krijg je evenveel punten bijvoorbeeld.
    • Rutger666
      Rutger666
      Bronze
      Ik heb ook een vraag:

Heb inmiddels iets meer dan 1k SP gegenereert, maar ik kan nog steeds niet 5NL of hoger spelen, krijg dan de melding: 'U kunt met uw account helaas alleen spelen op lagere inzetten'.
      Moet ik dan een storting maken of iets dergelijks?
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey Rutger,

Ik heb even nagekeken hoeveel punten je verzameld hebt bij Poker770 en je 1K SP zit er iets naast :s_cool:

Je hebt tot nu toe 248 SP verzameld bij Poker770. (De bonuspunten van 10 per dag tellen namelijk niet mee voor je rake bij Poker770). Bij 250 SP zou het startkapitaal vrijgespeeld moeten zijn. Aangezien de punten altijd een dag of twee achterlopen zou het zo kunnen zijn dat je startkapitaal inmiddels vrijgespeeld is.

Je kunt hiervoor het beste even contact opnemen met de support van Poker770. Zij kunnen dit precies voor je nakijken en evt de bankrollbescherming direct opheffen als je inmiddels de $50 aan rake bereikt hebt.
    • Rutger666
      Rutger666
      Bronze
      Oow oke haalde poker770 points en SP door elkaar. Had gisteren nog wat handen gespeeld en ik kan nu inderdaad gewoon 5NL en hoger spelen.
      Thx!
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Nice, wel mooie timing om het te vragen als je net klaar bent met vrijspelen :s_cool:
    • Likewize
      Likewize
      Bronze
      Moet je eigenlijk die minimale storting doen van $20 om je $50 startkapitaal te kunnen uitcashen of is die $50 rake alleen genoeg om het vrij te spelen?
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey Likewize,

Om het startkapitaal vrij te spelen moet je inderdaad $50 aan rake genereren. Dan is het geld van jou en wordt ook de bankrollbescherming opgeheven.

Om het geld te kunnen uitbetalen moet je dan wel nog een storting maken om de betaalmethode te bevestigen. Zo kun je niet naar Neteller laten uitbetalen als je met Moneybookers de storting gemaakt hebt.
    • Likewize
      Likewize
      Bronze
      Kan je dat eventueel al zien van mij hoeveel rake ik al heb?
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey Likewize,

Het beste kun je dit even navragen bij de livesupport van Poker770. Zij kunnen altijd precies up to date nakijken hoeveeel rake je tot dan gegenereerd hebt :)

Rene