[AFGEWEZEN] Staking 180-mans $2,50 Buy-in

• Mitchelll92
      Mitchelll92
      Silver
      Wie ben je?

Ik ben Mitchell, en ben nu een tijdje actief op PokerStrategy. Ik ben 19 jaar en poker vanaf mijn 17de. Ik studeer Econometrie aan Tilburg University. Bij deze studie ligt echt mijn interesse, daarom vind ik het ook leuk om vele berekeningen te maken bij het poker etc. Ik heb nu vele video's gevolgd op PokerStrategy en heb vele verbeterpunten gevonden voor mijzelf.

Waarom wil je een staking?

Momenteel heb ik geen geld om te pokeren, al het geld dat ik heb, heb ik nodig voor levensmiddelen etc. Ik vind het erg leuk om te pokeren en verveel me vaak, vandaar dat ik een staking wil, nu ik ook de video's van DonBartos over de 180-man heb gezien, weet ik zeker dat ik hier een goeie ROI op kan halen.

Wat ga je spelen?

40x 180-man $2,50 buy-in SnG.

Wat zijn de totale kosten?

Totale kosten zijn dus 40 x $2,50 = $100,-

Op welke termijn zou de staking afgerond moeten zijn?

De zal binnen 2-4 dagen afgerond zijn.

Hoe, wanneer en wat betaal je uit? (denk daarbij aan de winstverdeling)

Zodra de 40 games zijn gespeeld zal ik uitbetalen. De uitbetaling werkt als volgt: Eindig ik met minder dan 100$, dan krijgt de stakee zijn percentage van dit totale bedrag terug, eindig ik boven de 100$, krijgen de stakee's hun stake terug + 75% van de winst. Ik neem genoegen met 25%.

Op welke pokerrooms kunnen mensen hun geld naar jou overmaken en hun geld terug ontvangen?

Pokerstars

Overige informatie (optioneel, denk hierbij aan je nickname, grafiekjes van je resultaten, etc):

Mijn Pokerstars nickname is Mitchelll92. Ik heb niet een al te goede grafiek voor mezelf, dit komt omdat ik zeer gevarieerd speel. Als ik zelf geld stort op pokerstars ga ik allemaal verschillende spellen spelen, zoals MTTs met buy-ins variërend van $0,50 tot $11. Hierdoor maak ik uiteindelijk bijna altijd verlies. Ik heb 1x ooit groot gecashed op mijn FTP account genaamd I_N00bsh00t3r_I, hier werd ik 3de van de ongeveer 4000 in een $10,500,- guarenteed rush toernooi met een buy-in van $2,20+R, en won ik maarliefst $2000,-. Ik wil graag een staking aanvragen omdat dit voor mij misschien de enige manier is om mij aan 1 soort toernooi te houden, namelijk de 180-mans $2,50. Doe ik dit met mijn eigen geld dan eindig ik altijd met het spelen van MTTs ter waarde van $11 en hier heb ik gewoon niet de bankroll voor. Als ik met andermans geld speel weet ik zeker dat ik deze fout niet zou maken, omdat ik dan de belofte maak alleen $2,50 180-mans te spelen. Ik heb teruggekeken op Top Shark Pro en ik heb 83x de $2,50 180-mans gespeeld, en totaal 128,04$ dollar gewonnen, oftewel een ROI van -35%. Dit is slecht, maar ik weet zeker dat ik na het kijken van DonBartos video's het een stuk beter zal doen. Ook zal ik een blog bijhouden met mijn resultaten, en kan je me toevoegen op MSN/Skype zodat ik je nog actiever op de hoogte kan houden. Stel mij gerust vragen met betrekking tot de staking, ook vragen over hoe ik in sommige posities zou handelen zijn ook altijd welkom. Je bent ook altijd welkom als je wilt discussieren over hoe je een hand het beste kan spelen etc.

Totaal te koop: 100%
      Nog te koop: 100%
      Ik verkoop in stukken van 10%

Stakee's:
      -
      -

MSN: HC__Mitchell__HC@Hotmail.com
  • 7 antwoorden
    • 6MaxGrinder
      6MaxGrinder
      Bronze
      Je mag nog geen topic openen, je moet minimaal 6 maanden lid zijn.
    • Bierpokkel
      Bierpokkel
      Bronze
      Hij mag wel een topic openen hoor. Alleen zijn wat eisen waaraan de stakinsvraag moet voldoen.

VOORWAARDEN
      Je bent minimaal een half jaar actief lid van PokerStrategy.com
      Je hebt minimaal 100 constructieve forumposts

Zal vast wel mod komen die dit zo bevestigd ;)
    • Goedemiddag
      Goedemiddag
      Bronze
      80/20 was wel een leuke verdeling geweest. :]
    • Mitchelll92
      Mitchelll92
      Silver
      Ik begrijp dat ik niet aan de eisen voldoe, maar ik wou toch proberen een staking aan te vragen. Ik vind dat ik als gold status toch al aantoon dat ik vrij actief ben. Het feit dat ik geen 100 constructieve posts heb en nog geen 6 maanden lid ben, wil niet zeggen dat ik hier al veel video's gevolgd heb. Daarom wil ik bij deze proberen toch een staking aan te vragen..
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Gold wil nog niks zeggen dat kun je in 1 goede tiltsessie ook bereiken (been there done that). Ik wil niet zeggen dat jij dat ook gedaan heb maar het is mogelijk.
    • Mitchelll92
      Mitchelll92
      Silver
      Begrijp ik, maar dit doe ik niet omdat ik een op tilt ben geslagen of whatsoever. Ik wil mijn spel gaan verbeteren, mensen mogen me zelfs toevoegen op skype/msn en zal ik tijdens toernooien handen vertellen en hun vragen wat ze willen dat ik doe etc. Ik kan het ook geheel alleen spelen maar ik geef ook deze optie. Het is aan mensen om mij te vertrouwen of niet.
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Helaas moet ik zoals gezegd deze backdeal afkeuren.
      Je voldoet zoals vermeld niet aan de eisen en daardoor zet ik deze backing bij afgewezen.

Mensen kunnen je persoonlijk wel nog contacteren over deze deal, maar dat valt (zoals alle andere backings) buiten PokerStrategy.com!

Veel succes!