[AFGEWEZEN] Staking 180-mans $2,50 Buy-in

• Mitchelll92
      Mitchelll92
      Silver
      Wie ben je?

Ik ben Mitchell, en ben nu een tijdje actief op PokerStrategy. Ik ben 19 jaar en poker vanaf mijn 17de. Ik studeer Econometrie aan Tilburg University. Bij deze studie ligt echt mijn interesse, daarom vind ik het ook leuk om vele berekeningen te maken bij het poker etc. Ik heb nu vele video's gevolgd op PokerStrategy en heb vele verbeterpunten gevonden voor mijzelf.

Waarom wil je een staking?

Momenteel heb ik geen geld om te pokeren, al het geld dat ik heb, heb ik nodig voor levensmiddelen etc. Ik vind het erg leuk om te pokeren en verveel me vaak, vandaar dat ik een staking wil, nu ik ook de video's van DonBartos over de 180-man heb gezien, weet ik zeker dat ik hier een goeie ROI op kan halen.

Wat ga je spelen?

40x 180-man $2,50 buy-in SnG.

Wat zijn de totale kosten?

Totale kosten zijn dus 40 x $2,50 = $100,-

Op welke termijn zou de staking afgerond moeten zijn?

De zal binnen 2-4 dagen afgerond zijn.

Hoe, wanneer en wat betaal je uit? (denk daarbij aan de winstverdeling)

Zodra de 40 games zijn gespeeld zal ik uitbetalen. De uitbetaling werkt als volgt: Eindig ik met minder dan 100$, dan krijgt de stakee zijn percentage van dit totale bedrag terug, eindig ik boven de 100$, krijgen de stakee's hun stake terug + 75% van de winst. Ik neem genoegen met 25%.

Op welke pokerrooms kunnen mensen hun geld naar jou overmaken en hun geld terug ontvangen?

Pokerstars

Overige informatie (optioneel, denk hierbij aan je nickname, grafiekjes van je resultaten, etc):