Even voorstellen

• DarkService
      DarkService
      Bronze
      Heyz,

Even kort voorstellen: DarkService, man, 35, noorden des lands.

Twee weken geleden ben ik begonnen op PartyPoker met het startkapitaal van $50,=. Ik ben begonnen met MSS en speel voornamelijk NL2 en NL4. Tot dusver gaat het niet goed en niet slecht. Ik blijf ongeveer schommelen rond de 35 euro die ik gekregen heb.

Op diverse plekken op het net lees ik dat het niveau op PartyPoker heel laag is. Is dat zo? Als ik denk aan een laag niveau verwacht ik allemaal mensen die maar wat callen en wat doen. Dat is echter niet zo (helaas)...
  • 3 antwoorden
    • katjoeng
      katjoeng
      Bronze
      Welkom :-)
    • 6MaxGrinder
      6MaxGrinder
      Bronze
      Welkom! :D
    • ThPokerDog
      ThPokerDog
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door DarkService
      Heyz,

Even kort voorstellen: DarkService, man, 35, noorden des lands.

Twee weken geleden ben ik begonnen op PartyPoker met het startkapitaal van $50,=. Ik ben begonnen met MSS en speel voornamelijk NL2 en NL4. Tot dusver gaat het niet goed en niet slecht. Ik blijf ongeveer schommelen rond de 35 euro die ik gekregen heb.

Op diverse plekken op het net lees ik dat het niveau op PartyPoker heel laag is. Is dat zo? Als ik denk aan een laag niveau verwacht ik allemaal mensen die maar wat callen en wat doen. Dat is echter niet zo (helaas)...
      met een laag niveau bedoeld men hier dat ze gaan met top pair.
      dat ze veel durven te bluffen.
      dat ze stomme zetten doen zonder te beseffen wat ze doen.
      je kan moeilijk verwachten dat je geld in de pot smijt en dat het allemaal jou richting uitkomt :D
      ik speel ook op partypoker :)