Net geen Gold?

• tuffnut
      tuffnut
      Bronze
      Hoi, op een paar punten na heb ik nu al 2x net geen Gold(500Punten) gehaald. (Deze maand gaat het wel lukken denk ik :-) )

Wat ik mij nu wel afvraag is waar de SP punten van de pokerroom waar ik speel, zijn gebleven omdat deze altijd 2 dagen later pas worden bijgeschreven. Nu de 1e zijn deze weg en ben ik terug bij af. Ik heb gisteren en eergisteren nog gespeeld en heb nog van 2 dagen SP punten tegoed. Kan dat kloppen dat dit niet klopt? Ik ben nu niet zeker of ik dan misschien net wel Gold heb

Alvast bedankt.
  • 12 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Heyhey,

Ik heb even in je profiel gekeken en tot nu toe zijn de punten bijgewerkt tot en met de 30ste.

De punten van de 31st komen daar nog bij omdat we die nog niet binnen hebben. Op de pagina Home kun je onderaan bij het overzicht van de StrategyPoints per room ook in het dropdown menu switchen naar vorige maand.

Daar kun je dan zien hoeveel punten je vorige maand verdiend hebt en welke dagen nog in behandeling zijn. Als alles goed is worden de punten van de 31ste gewoon morgen bijgewerkt.
    • tuffnut
      tuffnut
      Bronze
      Ik zie het ja. Kwestie van even naar vorige maand gaan met het dropdownmenu. Ik heb er gewoon overheen gekeken. Kom toch nog een paar puntjes te kort :coolface: Bedankt voor je moeite.
    • Sjors777
      Sjors777
      Bronze
      ik had tijdje terug 2483 punten faal
    • tuffnut
      tuffnut
      Bronze
      deze maand weer net niet, geloeiende :P ............. maar BRM laat het niet toe hoger te spelen dan NL2 en 1$ SNG zodat ik steeds niet aan 10SP per dag kom. maar het gaat lukken. Die punten boeien mij niet zo. BR is belangrijker en BRM nog meer
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Goede insteek die status komt vanzelf en wees nou eerlijk het staat leuk maar je hebt er op de low limits niks aan.

(zeg ik met mijn platinum status terwijl ik FL 0,10 / 0,20 speel :s_cool: ).
    • tuffnut
      tuffnut
      Bronze
      Gold, here we come......... Eindelijk eens een paar dagen +10SP kunnen spelen en zelfs +20
      Scheelt wel een limiet hoger :D
    • tuffnut
      tuffnut
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door pcbeem
      Goede insteek die status komt vanzelf en wees nou eerlijk het staat leuk maar je hebt er op de low limits niks aan.

(zeg ik met mijn platinum status terwijl ik FL 0,10 / 0,20 speel :s_cool: ).
      Dan maak je zo te zien toch genoeg SP op deze limiet. :coolface:
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Ik speel vals en krijg status omhoog omdat ik wat klusjes voor site doe ;) .

Maar met FL valt idd wel aardig wat SP's te verdienen dat kan ik niet ontkennen. Je zit redelijk vaak in potten en dan ook vaak nog t/m river en dan telt het lekker door.
    • tuffnut
      tuffnut
      Bronze
      8,174 posts.. heb je nog tijd om te spelen? :tongue:
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Tijdje mod geweest en dan gaat het hard hoor ;) .
    • tuffnut
      tuffnut
      Bronze
      Nou kom op dan met die gouden knop. Heb al 540 puntjes maar mijn knop blijft nog zilver :D

Topic kan dicht :D

Al vraag ik mij af hoe ik in godsnaam al die nieuwe artikelen en video's binnen 1 maand moet gaan lezen. Ik vindt die status van 1 maand wel erg kort hoor.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Gewoon ook in januari 500 puntjes verzamelen en je bent weer gold. :s_cool:

Om alle artikelen in een keer te lezen en langzaam de concepten in je spel toe te voegen is 1 maand inderdaad wat kort. Maar als het goed is wordt je spel ook weer beter, dus wordt het weer makkelijker om gold te blijven