[Moneybookers] Stortingproblemen, nog iemand?

• LgnDe
      LgnDe
      Bronze
      Hi,

Heeft er nog iemand stortingproblemen via moneybookers vandaag via directebanking? Ik heb al in het verleden met succes kunnen storten. Ik krijg volgende "fout". Ik stort vanuit België met BNP Paribas Fortis.

The transaction has not been sent to your bank.

A technical failure has occured.

What you can do:
      •Please use another payment method
      •Please try again in 30 minutes
      •Please use another bank account, if possible.
      •Cancel and return to merchant

Het ligt niet aan de gegevens, deze werken nog correct.

Straks nog maar effe proberen dan, en nu nog vlug een video'tje bekijken dan :s_biggrin:

Groeten,

LgnDe
  • 3 antwoorden
    • Arjon
      Arjon
      Bronze
      Kan door de bank komen. Je moet ook ergens aangeven of je de stortingen voor gaming of non-gaming purposes gebruikt. Als je daar gaming hebt gekozen is er dikke kans dat de bank de storting al direct blokkeert.
    • LgnDe
      LgnDe
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Arjon
      Kan door de bank komen. Je moet ook ergens aangeven of je de stortingen voor gaming of non-gaming purposes gebruikt. Als je daar gaming hebt gekozen is er dikke kans dat de bank de storting al direct blokkeert.
      Waar moet je dat kiezen? Ik kies gewoon echter dezelfde rekening die al geregistreerd staat bij moneybookers, waarmee ik dus al een succesvolle storting heb kunnen maken.

Ik snap dus niet waarom ik nu geen storting meer zou kunnen maken naar moneybookers.
    • LgnDe
      LgnDe
      Bronze
      Er was dus gisteren gewoon een probleem met de bank of directebanking denk ik. Vandaag lukte de storting zonder probleem :f_love:

Groeten,

LgnDe