KJ 2p vs raise suuuperwet

• Letsdothisish
      Letsdothisish
      Bronze
      No-Limit Hold'em, $0.30 BB (6 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

Button ($39.42)
      SB ($29.14)
      BB ($40.35)
      UTG ($13.50)
      MP ($15.53)
      Hero (CO) ($43.36)

Preflop: Hero is CO with K, J
      1 fold, MP calls $0.30, Hero bets $1.35, 2 folds, BB calls $1.05, 1 fold

Flop: ($3.15) Q, K, J (2 players)
      BB checks, Hero bets $2.40, BB raises $6.37, Hero calls $3.97

Turn: ($15.89) 4 (2 players)
      BB bets $9, Hero folds

Total pot: $15.89

Hey,

Ik dacht ik zal maar nog is een handje posten voor er hier nog stroballen passeren :P

Dit is tegen een 26/17 speler over 49 hands. Hij 3bet 12% (17) tot nu toe.

Ik sluit een set eigenlijk uit,ga er nl. niet vanuit dat hij QQ+ nu al tricky speelt met die vis in de pot, JJ mss maar zo is er maar 1 combo. Ik denk daarom dat z'n range uit heel wat draws, pairs, andere 2p of combo's bestaan.

Ik wist niet goed wat te doen op z'n raise. Als ik shove gaat ie mss nog met een heleboel callen, wat ik weliswaar beat maar houdt ie steeds een hoop equity over. Daarenboven flopt ie daar mss wel een straight ofzo. Natuurlijk heb ik zelf ook equity. Ik dacht het maar op een call te maken maar dat maakt het eigenlijk nog lastiger voor me, dus ik veronderstel dat een shove hier op flop ok is en niet overplayed? Thx
  • 1 antwoord
    • iamthedanger
      iamthedanger
      Black
      Wat raised villain hier op de flop wat hij called preflop?

ATs,T9s,JJ,,KQ,KJs(?),QJs(?)

Als je dan gewoon jouw hand in de equilator gooit tegen zijn range kom je uit op 25% equity die je hebt. Ervanuitgaande dat hij JTs niet raised en QTs ook niet, doet hij doet wel dan heb je nog 38% equity. Punt is dat je altijd behind staat tegen zijn range, op de flop moet je dan 4$ callen voor een pot van 16$ dus kan je nog wel callen omdat je wat implieds hebt tegen geflopte straights denk ik en niet gigantisch veel reverse implieds hebt en je wat dieper zit, maar als turn brickt en hij doorbet denk ik dat je gewoon moet folden, zeker gezien meeste mensen als ze hier als JT/QT raisen de turn niet zullen vuren lijkt me.