Nl 10 Qq

• elderwon
      elderwon
      Bronze
      Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.10(BB) Replayer
      SB ($25.42)
      BB ($3.50)
      UTG ($13.26)
      UTG+1 ($10.81)
      Hero ($18.27)
      BTN ($10.64)

Dealt to Hero Q:club: Q:diamond:

UTG raises to $0.30, fold, Hero raises to $1, BTN calls $1, fold, fold, fold

FLOP ($2.45) J:spade: 7:heart: 7:diamond:

Hero bets $1.50, BTN raises to $3, Hero calls $1.50

TURN ($8.45) J:spade: 7:heart: 7:diamond: 2:club:

Hero ???

BU was me al enkele handen aan het 3betten. Was een vrij agressieve speler. Ondanks dat de UTG heel tight opent 3bet ik hier mijn QQ. De BU callt.
      De flop is redelijk droog en zijn minraise, die me niet onverwacht is, call ik.
      Wat doe ik nu op de turn, ga ik hier gewoon doorbetten omdat ik verwacht voor te liggen?
      Met welke handen doet hij dit?
  • 2 antwoorden
    • Letsdothisish
      Letsdothisish
      Bronze
      Er valt voor beiden wat te zeggen. Je kan hier doorbetten om het initiatief te blijven behouden en geen A of K zien, AK/KQ of AQ kunnen bv nog in z'n range zitten. Maar aangezien ie erg aggro is zou ik op turn liever checken in de hoop ie nog wat bluffs gaat shoven op turn.

Normaal gezien zet ik iemand die hier gaat raisen niet zo gauw op JJ of een 7, dat is gwn niet logisch. Hij minraist echter dus dat kan het wat tricky maken. Maar voor de rest zitten er nog heel wat broadways, mid pp's en TP's in zijn range die je beat.
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Hey,

Waarom click je het niet terug? OOP value extracten is ongeloofelijk moeilijk!

Hoeveel 7x zit in zijn range ? Waarom zit je eigenlijk uberhaupt constant OOP tegen een speler die jou het leven zuur maakt?

Ik denk dat ik hier op de Flop 3bet en broke gaat, Jx gaat ie nooit folden en als ie 7x showed dan bevestigt maar dat OOP tegen iemand die de pik op u heeft gewoon niet profitabel is

Mvg,
      Gerv