TT vs fish

• Letsdothisish
      Letsdothisish
      Bronze
      No-Limit Hold'em, $0.30 BB (5 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

BB ($30)
      UTG ($47.23)
      Hero (MP) ($30.90)
      Button ($21.27)
      SB ($11.75)

Preflop: Hero is MP with 10, 10
      1 fold, Hero bets $0.90, Button calls $0.90, 2 folds

Flop: ($2.25) A, Q, J (2 players)
      Hero bets $1.68, Button calls $1.68

Turn: ($5.61) K (2 players)
      Hero bets $3.30, Button calls $3.30

River: ($12.21) 2 (2 players)
      Hero checks, Button bets $9.15, Hero folds

Total pot: $12.21

Dit is tegen een 81/6 vis over 17 hands

Ik cbet om niet van de beste hand gezet te worden en mss zelfs FE te hebben tegen Qx of Jx, maar wss niet. Op de turn hit ik de nuts dus obv bet.

Dan komen we aan de river X( Ik dacht ik haal hier toch nooit meer value als ik bet, maar ja het blijft een vis, drm valt er mss wat te zeggen over een een bet/f. Een check/call kan misschien ook wel nog als ie daar nog vaak gaat bluffen, maar zo goed ken ik hem niet. Half potsize ofzo had ik mss nog gecallt maar dit leek me te marginaal..
  • 1 antwoord
    • iamthedanger
      iamthedanger
      Black
      Als eerste zou ik wat groter betten op de turn; als villain 2p heeft gaat ie ook 4,5$ callen zeker als het een vis is, en met draws same dus laat hem maar gewoon callen met alles waar hij mee wil callen, zal vrij inelastisch zjin dus betsizing maakt niet veel uit voor FE -> make it big.

River bet/fold ik gewoon half pot voor same reden, misschien zelfs minder dan half pot. Laat hem maar callen met any 2p tegen een goede prijs, als je het te groot maakt dan zal hij altijd folden wss, of veel meer omdat de flush aankomt maar fihs fold gewoon niet tegen kleine bets, 1/3 tot half pot en fold to raise lijkt me ideaal, check/fold is imo gewoon te weak.